30 Kasım 2008 Pazar

ÇöPÇaTaN YaZıLaR


—Senin kalemin kuvvetlidir hadi nolursun yaz bir şeyler kapıştık yine hatunla...

—Yaa ne yazıcam oğlum ne bileyim neler yaşadınız ?

—Sor istediklerini ben söylerim...

—Daha neler yaa önemli olan senin yazman, ya anlarsa kız benim yazdığımı?

—Anlamaz yaa iki edebiyat parçalayıver nolur sanki?

—Anlamıyorsun ben ne yazıcam şimdi elin kızına ? ilan-ı aşk mı edeyim töbee töbee yaa...

—Tamam, yaa iyi ki bir işimiz düştü istedik eline yapışacak sanki... Ayrıldık diyorum, aşığım diyorum... Hadi be canım arkadaşım nolursun yaz...


Sonrasında gelen yalvarmalara dayanamayarak yazılır 3–5 satır...

Yollanır beyimize, beyimiz kıza yollar... Kız naz yapar... Gene benim kapım çalınır...


—Ya nolur yardım et...

—Ne oldu beğenmedi mi ?

—Yaa beğendi de anlamamış daha açık yaz diyor

—Daha neler yaa nasıl anlatayım ben sizin yaşadıklarınızı, zaten bunu yazana kadar kıvrandım

—Yaptın bir iyilik devamını da yap hadii

—Katil mi edeceksin sen beni yaaa..

—Hadi bak düştüm ocağına kabiliyetim yok ne yapayım..

—Yazmak istemiyorum ! Zorla kıza aşık mı edeceksin sen beni beee.... Kendimi yalancının önde gideni gibi hissediyorum sizin yüzünüzden aaa yeter bee...


Diye çemkirmeye başlayınca sevgili arkadaşım hemen yalvarmaya başlar tabii kıyamam gene yazarım bişeyler... Bu hep böyle devam eder gider taa ki kız tatmin olana kadar... Kızlar değişir ama benim “Ailenizin yazarı” olma durumum değişmez... Yaa sadece bir kişi olsa hadi neyse herkes aynı şeyi söylüyor yaa bi gidin yaa... Size yazdığım yazıları toplasam kitap olur...Bir gün o kızlardan bir tanesi öğrenir de gelirse ne olacak çok merak ediyorum :)



O yazdıklarımdan birkaç satır...


Yok oluşun başlangıcındayım sanki… ilk kez tıkanıyor kelimelerim. ilk kez duraklıyorum birine bir şeyleri anlatırken. Hep dilimin ucuna gelen ama bir türlü söylemeye fırsat bulamadığım şeyleri anlatamayacak kadar kısa bakışmalarımızı özlüyorum... Dilimin ucunda, söylediğim her hecenin ardında, dinlediğim şarkılarda, ıslandığım yağmurlarda sen varsın… Tüm hücrelerimde, tüm bedenimde, tüm varlığımda nasıl kavurucu bir kan gibi dolaştığını, seni ne kadar çok özlediğimi bir bilsen...

21 yorum:

parka dedi ki...

Alt paragrafı okuyorumda " yuh yani" :)) Kazanovayı bile kıskandıracak hafif sokak edebiyatı sözlerin, kesinlikle arkadaşlarının sana olan taleplerini haklı çıkarır gibi. Ne diyim. kolay gelsin. :)

pRncfRn dedi ki...

:)
Ofh nefret ediyorum ısmarlama yazıları isteyenlerden!

RuYaYLa dedi ki...

Kara Kalem ;
Hoşgeldin...Böyle zamanlarda taleplerini karşılayamamak ve duygusuz olmak istiyorum aslında ama arkadaş hatrını da kıramıyorum öyle arada kalıyorum işte...
Teşekkür ederim..

Emre KORLU dedi ki...

kız kesin barışmıştır..ama bir yandan da düşünüyordur..bu cümleler ondan nasıl çıktı..:)

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
Bende deli oluyorum ama dediğim gibi kıramıyorum ki :(

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum;
Barışıyorlar iyi güzel de kız hızını alamayıp, naz bahanesiyle daha fazlasını istiyor.. Arkadaş da soluğu benim yanımda alıyor... Şaşırıyorum yaa o yazının başka birisinin kaleminden çıktığını anlamıyorlar mı hiç ?

Camilla dedi ki...

o kız bunları anlamamış mı ya(:

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım bende ona çok şaşırıyorum anlamıyorlar yaa.. şüpheleniyorlar sanırım ama şimdiye kadar bana ulaşan olmadı :)

Adsız dedi ki...

Bazen gönül görmek istediğine inanır derler ya,kalemi başka el tutsa da,önemli olan gerçekten o duyguları yaşaması diğerinin..
Yoksa yutmazlar be yaa:)))

kişisel depresyon anları dedi ki...

bir zamanlar he çok yazardım ya bunlardan :) bir iki olay yüzünden vazgeçtim bu işten zaten hayatımdaki insan sayısı azalınca yada varolanlar zaten yazabilen kişiler olduğundan bunlara gerek kalmadı. bunlar iyi güzelde vakti zamanında "o kadar yazıyorsun da bana neden güzel şeyler yazmıyorsun" diyen bir sevgilim vardı. buyrun burdan yakın yazsan bir türlü yazmasan bir türlü... :)

Parpali dedi ki...

Bu paragraf için mi demiş daha açık yaz diye :) ahh ah...

efsa dedi ki...

yanlız sonrasında çocuk cok zorlanacak. :))

Adsız dedi ki...

Bir zamanlar aynı durum bende de vardı. Hele birini hiç unutmam Engin diye bir çocuğa akrostiş yazmıştım bbir sürü salak bir kız arkadaşım yüzünden. Şimdi o kız YOK. Öyle şeyler isteyen kimse de yok hayatımda çok şükür.

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim;
Dediğin gibi sanırım.. İnanmak istediklerine inandıkları için yutuyorlar :))) Yoksa belli bariz bir şekilde o adamın elinden çıkmadığı belli bu yazıların :)

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel depresyon anları;
Şimdilik bir sorun olmadı her ne kadar yakamı kurtarmaya çalışsam da -yumuşak yüzlüyüm sanırım -bir türlü beceremiyorum :( Yaz dediklerinde yazamıyor insan o kötü dimi :)

RuYaYLa dedi ki...

Parpali;
Hoşgeldin....
Bu sadece bir bölümü, dahası da var ama yeterince açık yazamamışım sanırım ya da naz yapmak istiyo hatun kızımız :)

RuYaYLa dedi ki...

Efsa;
Hoşgeldin..
Yaa hiçte zorlanmıyor valla yapışıveriyor yakama olan bana oluyor :))

RuYaYLa dedi ki...

Kakule;
Akrostiş şiirleri pek sevmem, olur olmaz cümleler kulaklarımı tırmalar. Eğer birisi yaz deseydi kesin döverdim onu :)

Başkaları için yazmaktan pek hoşlanmasam da iyiki arkadaşlarım şiir diye tutturmuyorlar düz yazıyla idare ediyorlar :)

aysema dedi ki...

Haaaa!.. "Şu konuşma metnini yaz, şu ödevi yap, şu romanı özetle, şunu oku anlat!" diyenlerle çok karşılaşmıştım ama böylesi denk gelmemişti.

Kızla bozuşunca seni suçlamasınlar da!..

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım;
Allahtan dediğim gibi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar :) Roman özeti çıkar diyenler de oldu okul yıllarımda arkama bakmadan kaçtım :)))

Unknown dedi ki...

Congratulation for the great post. Those who come to read your article will find lots of helpful and informative tips.

HP - ENVY 17.3" Laptop - 8GB Memory - 1TB Hard Drive - Natural Silver

HP - 17.3" Refurbished Pavilion Laptop - 6GB Memory - 500GB Hard Drive - Charcoal Gray