14 Aralık 2012 Cuma

MiM - SoRuLaR

Biricit Mimlemiş beni

Çokta iyi etmiş ne zamandır mim yazmıyordum :)

Evet başlayalım ;



1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?


Aslında durumuna göre değişken oluyor bazen ama genelde duygularım ön plandadır. Şu zamana kadar tüm olaylarda kalbimin sesini dinledim.. Ama mantıklı davransaydım belki sonuçları başka olabilirdi..


2-İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?


En büyük sebebi sanırım daha fazlasına göz dikmekten kaynaklanıyor... Değişen yaşam standartları, toplumun  gözle görülemeyen sınıflandırması vs gibi sebeplerden dolayı insanlar kendilerini belirli kriterlere göre yaşamaya şartlıyor.. Elindekilerden daha fazlasına ihtiyaç duyuyor ve dolayısıyla elindekiyle mutlu olmuyor , küçük mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyor.. Hep daha fazlası hep daha fazlası....


3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı??


Oğlak burcuyum biraz elim sıkıdır genellikle çok pahalı olan şeyleri almam. O nedenle pek pişmanlık yaşamıyorum. Ancak çok beğendiysem fiyatını umursamayabilirim. Bu durumda da çok beğendiğim için pişman olmam  :)

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?


Karşımdaki insana göre demek sanırım en doğrusu olacak..
Haksızlığa normalde tahammül edemem.. Karşımda halden anlayan, karşısındakini dinlemesini bilen , empati yeteneğine sahip birisi varsa hakkımı bir güzel savunurum.. Hatta başkalarının hakkını bile savunmuşluğum var..

Bazen karşıdakine anlatamıyorsam halimi " hee hee canım sen haklısın " der çıkarım işin içinden...Çünkü ne yaparsam yapayım karşıdaki yinede kendini haklı çıkartmak uğruna bir şekilde can yakacaktır. O yüzden böyle insanlar varsa karşıda en iyisi susmaktır..
Bazı durumlarda da kesinlikle taş kesilirim. Ağzımı açıp tek kelime dahi etmem...

5-Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?

Duruma göre aslında...  Sonuçta sonu yok.. İhtiyacım olduğu kadarı olsun yeter :)

Bazı durumlarda -ki konu çikolataysa- hepsi benim olsun diyebilirim tabii kii...



Ayrıca bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum...


* Aslında düşündüm de K.D.A bu mimi yanıtlasın :)

4 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

tesekkur ederım yanıtladığın ıcın bende oğlak burcuyum bu arada:)

RuYaYLa dedi ki...

Rica ederim zevkle yanıtladım ;)



ZIBBIDI dedi ki...

yaziyi okudum mimlendim sanirim.yazmaya mimle başlayim gerisi gelir herhalde.

RuYaYLa dedi ki...

Dönmene çok sevindim yaz tabii :)

Merakla bekliyorum cevapları gelip bakıcam birazdan :)