28 Mayıs 2009 Perşembe

KaRaMSaRLıK

Karamsarlık krizlerimden birini yaşıyorum yine..
Acilen toparlanmam lazım..
Boynumda çıkan 2 kırmızı şey var..
Bütün sinirlerimi alt üst ediyor baktıkça !

Neyse onları unutmalıyım en azından bu gece...



Bugün çook güzel bir kahve falı baktırdım beni hiç tanımayan birine..
Falda bile karamsar olduğum çıktı yaa ne diyeyim ki ben daha :) Tutuyor söyledikleri galiba :)
En kısa zamanda iş değişikliği yapacağımı söyledi, hatta inatla gelinlik gösterip durdu bana..
Ani bir kararla evlenecekmişim !

Yok daha neler ?!?

Çin prensesi falan olabilir miyim ki :P

5 yorum:

zoitsa dedi ki...

hhahaha çin prensesliğini yesinler ..çin prensi bunlar ı duysaydı kim bilir ne gurur yapardı :))

Ruyayla dedi ki...

Zoimm
Aman diiim :P
Şimdi faldan konuşuyoruz karıştırma prensi falan :D

Bak iş değişikliği var dedi çabucak oluyo dedi :P

aysema dedi ki...

Geçmiş olsun Rüyayla'm...

Değişiklik iyidir, falcının dedikleri umarım çıkar.

Sevgiler...

gereksiz yazar dedi ki...

Bütün falcılar, her falına baktıklarına 'karamsarsın' derler. mantıklıda, falcı yoluna düştüysen belliki karamsarsındır, biliyorlar işi. :)

benim fallarda karamsar çıkar genelde,zaten tipime bakınca anlar ne m.l olduğumu kişi. Küçük Emrah ne kadar eğlenceli bir adam olabilir Allah aşkına...:)

ZIBBIDI dedi ki...

Kahwe falı..:D biri gördüğü şeyleri bişeylere benzetir bizde benzettiği şeyleri hayatımızdaki bişeylere benzetiriz..