3 Nisan 2009 Cuma

PaTLaYaN YuMuRTa


Şu anda ilk şoku atlatmaya çalışmakla karışık gülme krizindeyim hala..
Allahım bu sakarlıklarım ve unutkanlığım ne zaman biticek ?

Bu aralar dengesiz besleniyorum sürekli ve o kadar çok şeyi yemiyorum ki..
Eve geldiğimde estii yumurta haşlayayım dedim..

Koydum suya yumurtayı, ne için geldim bilmiyorum takılıp kaldım, blogları okuyordum.. Gayyor'un bloğunu okurken içerden tıkırtı sesi geldi.. Anneme mi bir şey oldu diye fırladım yerimden.. Oda ne?
Yanık kokuyor..
Mutfağın kapısından içeriye girmemle birlikte , güüüm etti bişey... O şokla 2 adım geri attım, tencerenin içinden yumurta parçaları fırladı önüme..

Ben çığlık çığlığa tabii.. Noluyoruz yaa !!! diyee.....
Annem balkondan benim halime katıla katıla gülüyor..
Hemen ocağı kapattım yumurtanın suyu bitmiş..
Yarısı kömür olmak üzere, kalan yarısı da biraz önce can havliyle ayağımın dibine atlayanmış meğerse..

Yumurta patlar mı ? Patlarmış..

Daha önce mikrodalgaya konan çiğ yumurtaların bomba gibi patladığını duymuştum ama haşlanırken yumurtayı patlatan ilk kişi benim galiba :P


25 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Patlar patlar nerden mi biliyorum, geçen hafta senin yaptıklarının aynısı başıma geldi de ondan:)

efsa dedi ki...

bak ben bilmiyordum. hiçde duymadıydım. ilginç. ama daha çok temizliği düşündürdü beni. geçmiş olsun :))

pRncfRn dedi ki...

ben de bir kere unutmuştum gayet patlamıştı resmen ya :)))

geçmiş olsn cnm, dikkat et öyle takılma ona buna :p

OlurÖyle dedi ki...

blog okurken unutup yumurtayı patlatsam annemde bilgisayarı patlatır kafamda :) biz de böyle :)

RuYaYLa dedi ki...

Mutfaktaki Deli;
Yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :D
Sevgiler..

RuYaYLa dedi ki...

Efsacım;
Sağol canım.. Halıları sildim temizlendi :) zaten taş gibi olmuş kaynaya kaynaya pek sorun olmadı yani :)

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
Füze gibi fırladı tencereden yahu :D Ay ne güldüm :)) Hala daha gülüyorum.. Teşekkür ederim canım :)

RuYaYLa dedi ki...

Karakutu;
Umarım başına gelmez, korkutuyor insanı..

Tüm ev işleri bana baktığı için şimdilik sorun yok o konuda :) Batıran da benim , temizleyende :))
Sevgiler..

Missipipi dedi ki...

ay çok korkunçluu

RuYaYLa dedi ki...

Missipipi;
İlk anda korkunç gelse de sonra gülmekten alamıyorsun kendini :D

Kitap ve Demlik dedi ki...

Vaayy demek patlıyormuş:))

RuYaYLa dedi ki...

H.Y.Ergün;
Patlıyor hemde füze gibi :)

Bendeniz.. dedi ki...

ben de yaptım hehe çok eğlenceli oluyo bir de kokmasa:))

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizim;
Evet yaa kokusu çok fena :(

MAVİ UMUT dedi ki...

Pişmiş kabuğu soyulmuş yumurtayı ısıtayım derken mikrodalgada patlattım ben.:) Ya kesmek ya da delikler açmak gerekiyormuş meğer.:) Ama haşlarkennn.:)

Emre KORLU dedi ki...

yumurta patlatan ilk kişi:)
Tanrım seni bu daha beter kazalardan korusun..
yüreğine çok iyi bak..

RuYaYLa dedi ki...

Ufuk Çizgisi;
Ayy ödüm kopuyor benim birşeyler patlayınca.. O yüzden eve mikrodalga almamakta ısrar ediyorum :)
Geçmiş olsun sana da :)

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum;
Bendenizim ve bir kaç arkadaş daha patlatmış yalnız değilim yani :P
Amin canım hepimizi korusun kazalardan..
Sende canım çok ama çok iyi bak :)

DeliRapunzel dedi ki...

bende bi keresinde mısır patlatmak istemiştim, tencereye mısırları koyup kapağını kapatmayı unutmuşum:) sonra yüzlerce mısırı mutfaktan toplamam bi hafta sürmüştü :)

RuYaYLa dedi ki...

Delirapunzel;
Ahh kıyamam ama onlar en azından yumurta kadar kötü kokmuyor tatlım yaa :) Bende bir defasında kapağını kaldırmak gibi bir gaflette bulunmuştum.. Mısırlar saldırıya geçtiler bir daha mı dedim tövbe :D

Gülen Tezer dedi ki...

Biz de bir keresinde patlıcanı patlatmıştık.Yemin ederim.Sen yani ben patlıcanları fırına delmeden at.Hakan da açar açmaz patlıcan kabuğundan ayrılarak paaaat diye patlasın ve fırından dışarı fırlasın!Adının neden patlıcan olduğunu artık merak etmiyorum :D

RuYaYLa dedi ki...

Gülencim;
Ahaha ben onu da patlattım :D Ama fırının içinde patladı benimkiler allahtan :)) Ne bulursam patlatıyorum :D

RuYaYLa dedi ki...

Gülencim;
Rüyamda bile gördüm yumurtalarla patlıcanları :D Var bu aralar bende bişeyler :)

Kul dedi ki...

Patlaması neyse de..İğrenç kokar yumurta yanınca..

RuYaYLa dedi ki...

Kul;
Evet, kötü kokuyor cidden..