8 Kasım 2008 Cumartesi

Issız Adam

Her gün işten çıktığımda ilk duraktan binmek yerine, sahile kadar yürürüm. Kaç gündür sinemanın önünden geçerken gözüm bir afişe takılıyor...


Issız Adam...




Sen dizime yattın,



ben bir hikaye anlattım



ve sen büyüdün








"Eve gider gitmez nasıl bir filmmiş diye araştırıcam" diyorum kendi kendime... Unutuyorum :) Ertesi gün sinamanın önünden geçene kadar tabii... Her afişi okuduğumda yüzümde bir gülümseme oluşuyor. " Bir hikayeyle büyümüş, nasıl bir hikaye anlatmış olabilir ki ? " diyorum... Bu akşam eve geldiğimden beri Film hakkında bilgi topluyorum, film yorumlarını okuyorum ve tabii ki fragman müziği olan Michel Fugain - Belle Histoire dinliyorum... Bazı filmler vardır hani çeker kendine sizi... Film kadar müziklerinde duygu yüklü olacağına eminim... izleyenler varsa yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar bir kaç fikir daha almak istiyorum filme gitmeden önce ...


izlemeyenler varsa işte fragmanı...




11 yorum:

aysema dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyorum ben de...

RuYaYLa dedi ki...

Beklentilerin altında olmaz umarım Aysema ..

Adsız dedi ki...

Dün izledim..

Etkileyiciydi..son sahnesi ağlattı aniden..

Tavsiye ederim.

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin Kayıp Renk
Tavsiye için teşekkür ederim en kısa zamanda gideceğimm.

KaRa Kız dedi ki...

çağan ırmak ın kaleminden çıktıysa gidilir....

RuYaYLa dedi ki...

Karakızım;
sınavdan sonra gidiyom kuzum sende gelsene :)

Adsız dedi ki...

mutlaka izlemelisin.... o anlattığı hikaye mavi ama telaşsız bir hikaye idi :) hele ayla dikmen'in sarkı sözleri ölümsüzleşti bende ıssız adam ile birlikte.

"Dilerim ki mutlu ol sevgilim..
Ben olmasam bile hayat gülsün sana..
Günahı boynunda,ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda..."

nestai

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin Nestai...

Kesinlikle gidicem :) yaralarımı kaşıyacağını bile bile...

En güzel yanı da 70lerin şarkıları eşliğinde izlenmesi olucak sanırım :)

aysennur_41 dedi ki...

ben gittim filme bilmiyorum geç mi oldu yorum için ama kesinlikle tavsiye ediyorum farklı sahneler var fakat filmin içeriği gayet güzel ve gerçekçi

RuYaYLa dedi ki...

aysennur_41 hoşgeldin
Geç olmadı yarın gidicem filme :) yorumun için çok teşekkür ederim

Kezi Gsirem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.