7 Kasım 2008 Cuma

ZaMaNSıZ

Hani bazen yabancı bir şarkı dinlersin, kelimeleri tam anlamıyla çözemesen de, içgüdüsel olarak sana anlatır o şarkı kendini... Tınılar çınlanır içinde bir yerlerde, dokunur yüreğinin tellerine...


Üstelik bu hep beklemediğin anlarda olur. Afallarsın, ne yapacağını bilemezsin. Gözlerinde akmaya hazır damlalar, içinde kopan fırtınalarla kalakalırsın olduğun yerde, annesini kaybetmiş çocuklar gibi...


Etrafındaki insanların hepsi yabancıdır her şeye, susarsın! Sustukça an'lık dindirmeye çalıştığın 'acı'ların saçılır köşeye bucağa... Düğümlenir boğazında 'keşke’ler... Toparlamaya bile gücün olmadığını anlayıp bırakıverirsin gözyaşlarını...





Yüzüme vuran rüzgâra aldırmadan hırkama sarıldım, beni ne kadar koruyabileceğini düşünmeden... iyot kokusunu çekebildiğim kadar çektim içime...

Genzimi yaktı...

Her damlayla bir parça daha koptu ruhumdan...

Bıraktım kazak kollarında... Mendillerde...



10 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Aklıma, Nil'in Rüzgar şarkısı geldi...

'İnsan yalnız kalamaz, yapamaz.
Döner durur yatağında uyuyamaz.
Ben seni kaybettim anladım.
Geceleri gündüzlere zor bağladım.

Hani zaman herşeye ilaç ya, yalanmış.
Hani aşklar hep gelip geçer ya, kalırmış.

Rüzgar esti üstüme, üstüme, üstüme oof...
Seni vurdu yüzüme yüzüme, yüzüme...``

Yüreğine sağlık Ruyayla'm!

RuYaYLa dedi ki...

Nil'in sevdiğim nadir şarkılarındandır...

Teşekkür ederim canımm

aysema dedi ki...

" Hadi gülümse..."

RuYaYLa dedi ki...

"Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir akdeniz olur gülümse... "
şarkısını mırıldanmaya başladım gayri ihtiyari...

Arada böyle gelip geçiyo aysemacm :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

bazen süzlere bile gerek yktur, fazlalık gibi durur. müzik binlerce söz yazar aklında. şimdi çalan gibi...

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel depresyon anları;
Evet, sözler askıda kalıyor bazen melodilerin yanında...

ŞAHMARAN dedi ki...

müziği dinle ruyayla.

Camilla dedi ki...

acemlerin yaptığı sarkılarda daha bi cok hissediyorum ben o dediğini..

RuYaYLa dedi ki...

Salihcim içimdeki müziği dinliyorum bu aralar :)

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım neden bilmem ben bu aralar Niña Pastori como me duele dinlerken oluyo bu nöbetler :)