1 Kasım 2008 Cumartesi

HuZuR

Sessizlik ve sonbahar tatili etkisini gösterdi. Buraya birlikte geldiğim arkadaşlarımla yediğim harika bir akşam yemeği ve yemekten sonra şömine başında dinlediğimiz fasılın ardından çekildim odama. İnanılmaz hafifim şu an... Charles Aznavour dinliyorum, bi yandan da eşlik ediyorum. ( Fasıldan sonra garip gibi gözükse de inanın mükemmel oluyor! )


Harika bi huzur var ortamda... Sonbahar da bir başka güzel burası. Bu huzuru bozmamak adına telefonumu da kapattım, Sigaramı yaktım ve bu huzurun keyfini çıkarıyorum... Sanki bu koca şehirde benden başka kimse yokmuş gibi... Muhteşem bir manzara, Charles Aznavour, damağımda kalan alkol tadı ve HUZURRRR...

9 yorum:

Camilla dedi ki...

anlat anlat:) daha fazla anlat:) her seyin daha fazla tadını cıkar:)

aysema dedi ki...

Keyfine bak...

pRncfRn dedi ki...

Harika! Charles Aznavour her zaman mükemmeldir :)

RuYaYLa dedi ki...

Camilla;
Otel sahibinden sadece yazımı yayınlayabilecek kadar süreliğine izin aldığım için ( buraya takılıpta bişeyleri kaçırmak istemediğimden fazla izin almadım )fazlasını yazamadım ama şimdi oturup yazıcam :)

RuYaYLa dedi ki...

Aysema;
2 gün keyfini o kdr çok çıkardım ve o kadar çok yer gezdim ki çok iyi geldi :)

RuYaYLa dedi ki...

prncfrn;
Kesinlikle katılıyorum...!

Adsız dedi ki...

canım ya..profilinde resmini görünce hatırladım seni..sen beni hatırlar mısın bilmiyorum..bak yaa meğer keyifle okuduğum insan benim arkadaşımmış..daha önce ali tanıştırmıştı bizi bende tekirdağdaydım hani..bloğumda adresim var tekrar eklermisin canım..diğer adresim yokoldu da..
bu arada haftasonu nereye kaçsak diye bir türlü karar verememiştik edirneye kaçtık..keşke fikir değiştirmeyip eneze gelseymişiz:)

RuYaYLa dedi ki...

Zoicim hatırlamaz olur muyum Bu şehre ilk geldiğim zamanlarda ali sayesinde tanışmıştık ne çok mızmızlanmıştım telefonda sana :) En son konuştuğumuzda ben artık çorludayım demiştin. Mail adresini gördüğümde blog listeme ekledim msnde sormayı düşündüm ve karşılıklı bir iletişimsizlik oldu sanırım görüşemedik sonra :)

sessiz seyircinimm uzun zamandır :) Keyifle okuyorum yazılarını canım.. Ekledim adresini :)

Enez günü birlik gitmek için güzel bir seçim tavsiye ederim canım özellikle bu aylarda..

Unknown dedi ki...

Your post really cool and interesting. Thanks very much.

HP - Mini A7K67UT 10.1" LED Netbook - Intel Atom N2600 1.60 GHz - Black

HP - 15.6" Refurbished Laptop - 4GB Memory - 500GB Hard Drive - Charcoal Gray