20 Kasım 2008 Perşembe

TaVaN aRaSı DüŞLeRiM

Yaşadığım evin ne bahçesi, ne de tavan arası var. Tavan arası olan bir evim olsaydı keşke... Kaçmak istediğimde sığınabileceğim...





Çocukluk hayallerim dursaydı bir köşede... Sonra ruh halimi anlayan bir ressamın elinden çıkmış bir tablo; her fırça darbesinde beni anlatan...

Minicik bir balkonu olsaydı... Tüneseydi saksıların arasına, her sabah kızarmış ekmeklerimi paylaşmak için bekleyen küçük misafirlerim... Sandığım, ikinci el kitaplarım, eski plaklarım... Renkleri solmuş ama anıları hâla taze olan eşyalarım sarıp sarmalasaydı beni her dokunduğumda... Cam kenarında saksılarda büyütseydim umutlarımı... Saatim olsaydı ben kurmadıkça ilerlemeyen...


Zaman dursaydı o tozlu tavan arasında...



*Resim sahiplerinden özür diliyorum... Resimleriyle oynayıp hayalimdeki resmi çizmeye çalıştığım için...

9 yorum:

Camilla dedi ki...

resim cok güzelmiş gercekten:)
güzel hayaller.. önceden olmamış olabilir ama belki bundan sonra olur:)

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım aslına bakarsan aynadaki aksi değiştirmek çok uğraştırdı yaklaşık 2 saatimi aldı bu hale gelene kadar.Hayalimdeki halinden bir kaç eksiği olsa da uğraştığıma değdi :) Teşekkür ederim umarım olur canım :)

demet dedi ki...

yaşadığım evin hem bahçesi hem de tavan arası vardı... ama gerçek olunca bunlar hayaldeki gibi güzel olmuyor... bazı şeylerin hayallerde kalması her zaman daha iyidir...

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin demet
Eski evimizde çatıda merdiven boşluğu vardı. Ne zaman kaçmak istesem oraya saklanırdım. Benim bebekliğimden kalma eşyalar, eskiler.. O tozlu merdiven boşluğunu çok severdim. Ondan sanırım hâla hayallerimde oraya benzer bir yer olması isteği var... Kaçmak istediğimde saklanabileceğim :) Ama galiba haklısın hayallerde kalması bazen daha iyi oluyor..

pRncfRn dedi ki...

Ben de! Ben de!

Biz film çocukları mıyız? 90ların içindeki o olmaz evlerin çocukları mıyız?

Ondan mı sandıktan çıkacak günlükleri okumak isteğimiz, hiç yaşanmamış..?

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım o yıllara özlem duyan o film karelerinde yaşamak isteyenlerdeniz canım...

Ondan galiba o sandıklardan çıkacak satırları yaşama / okuma isteğimiz :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

ben bodruma kaçardım küçükken, sonra çatu yapıldı. oraya küçük bir oda kurmayı düşündüm hep, ama hayat buralara sürükledi..

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel Depresyon Anları Umarım bi gün küçük bir oda kurarsın oraya...

Unknown dedi ki...

I like your style of writing. You break it down nicely. Very informative post. Keep up the good work.

HP - ENVY 15.6" Laptop - 8GB Memory - 750GB Hard Drive - Natural Silver (m6-1225dx)

HP - ENVY 14" Laptop - 8GB Memory - 1TB Hard Drive - Natural Silver