11 Kasım 2008 Salı

Mim !

Sevgili prncfrn

Mimlemiş beni; “Blogun en çok nesini seviyorsun” diye sormuş :)



İçimdeki ucu bilenmemiş kelimelerimi paylaşmayı, kırgınlıklarımı, mutluluklarımı, kızgınlıklarımı, tepkilerimi, sızılarımı, sancılarımı...


Kısacası;

Kelimelerle "beni" anlatabilmesini seviyorum... Defterimin yapraklarına yazdığım yer yazıda kendimi görmeyi seviyorum...



Şimdiye kadar öyle bir günlüğüm olmadı, onun yerine şiir defterleri tutup, notlarımı arasına sıkıştırmayı sevdim... Sonraları yazmak bende bir tutku oldu... O notları ordan buradan toplamaktan o kadar sıkıldım ki ' hepsini bi yerde toplamalıyım ' dedim... Daha önce paylaştığım yazıların altında adım olmadan, kendileri yazmış gibi (ç)alınması başta bende bir tedirginlik yarattıysa da yazma tutkusu ( tamamen olmasa da ) üstesinden geldi... Bu yüzden sanırım blogun benim için özel bir yeri ve farklı bir tadı var...



Ve Topu Zoitsa, Camilla ve Aysema’ya atıyorum :)

9 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Ve iyi ki de var! :)

KaRa Kız dedi ki...

of: evet yaaa iyikide varrr:(

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
sende ve diğer arkadaşlarda iyiki var :)

RuYaYLa dedi ki...

Karakızımmm ooo senii burda görürmüydükk ! unuttuğunu düşünmeye başlamıştım artıkkk :)

Bendeniz.. dedi ki...

bakıyorum da hep elinde kolunda defterler olan bizlerin ajandalarının yerini bloglar aldı,ve kuyuya haykırmak gibi yankıları geliyor güzel yorumlarla:))
sessiz de olsa okuyan paylaşan dostlarımız olduğunu bilmek çok güzel..

sevgiyle kal..

RuYaYLa dedi ki...

Bendeniz;
Bloglar sayesinde defterlerde kalmaya mahkum değil artık satırlar... Acısıyla, tatlısıyla, bir sürü insanın belkide milyonların okuyabileceği bir yere taşıdık hepimiz satırlarımızı.Paylaşıyoruz, paylaştıkça çoğalıyoruz diye düşünüyorum ben :)
yüreğinle kal canım...

kişisel depresyon anları dedi ki...

şu çalma olayı benim de çok başıma geliyor napcaz bakalım...

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel depresyon anları;
İnsanlar kopyala - yapıştır olayını fazlaca abartmış durumda.. Benimde hoşuma gitmiyor bu emek hırsızlığı ama yapılabilecek bişey yok ! Babamın bir lafı vardır " hırsız kafasına koymuşsa, 5.kata düz duvara tırmanarak çıkar" Onun için naparsak yapalım çalmalarını engelleyemeyiz :)

Unknown dedi ki...

I like your style of writing. You break it down nicely. Very informative post. Keep up the good work.

HP - ENVY 15.6" Laptop - 8GB Memory - 750GB Hard Drive - Natural Silver (m6-1225dx)

HP - ENVY 14" Laptop - 8GB Memory - 1TB Hard Drive - Natural Silver