19 Kasım 2008 Çarşamba

KaHVe


"Gülümsemelerimi dondurdum
ve gözyaşlarımı buz kestirdim
şimdi neredeler
şimdi benim yirmili yaşlarım
?

Derken Charles Aznavour Hier Encore parçasında, bir gülümseme belirdi dibimde; hani hissedersiniz tatlı bir rüzgârla yanınıza birisinin geldiğini ve içi titreyerek gülen gözlerle size baktığını...

Canım babam elinde kahve fincanıyla o kocaman gülümsemesini takmış yine yüzüne...


Uzattı kahveyi (Ne zaman kahve yapsa kendine, bana da yapar mutlaka...) ekrandaki palyaço resmine baktı, sonra bana baktı... Gözlerimi kaçırmak istedim, titreyen elleriyle sildi gözyaşlarımı gülümsedi hiçbir şey demeden döndü gitti...

Çok şey söyledi aslında gözümün içine bakarak...

“Sen benim kızımsın!” ...

Baba sen sildikten sonra daha çok aktı bu yaşlar bu defa... Düğümlendi yine boğazıma binlerce şey... Söyleyemedim yine... Biliyorum bir gün gidersen, bu düğümlenen kelimeler hesap soracak benden “neden söylemedim” diye...


Şimdi o kahveden kalan son damlaları içerken yazıyorum bu yazıyı... Gözlerim hala ıslak...


11 yorum:

Adsız dedi ki...

O bir gün gitmeden boğazında düğümlenen kelimeleri söylemen dileğiyle.Yüreğinize sağlık ; baba ve kız.

RuYaYLa dedi ki...

Kakule;
Söylemeye çalıştığımda ikimizde ağlamaya başlıyoruz babamın ağlamasına dayanamıyorum ondan söyleyemiyorum içimde kalıyor kelimelerim...

Emre KORLU dedi ki...

ama söyle ruyaylacığım şimdi söyle sil gözyaşlarını şimdi git yanına kahve henüz soğumadan hadi!!

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum babam uyurken söylüyorum bir masal gibi, kısık sesle uyandırmadan..

KaRa Kız dedi ki...

fırsatın varken söle canımın içi ben suan yüzünü hatırlamayı istiyorum hergece dua ediyorum rabbime onu görüyüm die rüyamdaa...sende keşke demeden sölee hiç bişi içinde kalmasın o bilir ama olsun bazen kelimeler dudaklarda can bulmak ister keşke benim kelimelerimde karşılığını bulabiliseydi...

Emre KORLU dedi ki...

ama o zaman duymaz ki ne anlamı kalır söylediklerinin uyumadan söyle ruyaylacığım..
ama söyle..

RuYaYLa dedi ki...

Karakızım biliosun ne kadar severim babamı nasılda arada sıkıştırıpta öperim falan ama böyle zamanlarda birşey söylediğimde ikimiz de dağılıyoruz.. Biliyorum söylemem lazım ama öyle işte of:

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum söylüyorum arada.. Ama tabi uyuduğu zamanlardaki kadar duygusal değil.

Camilla dedi ki...

'sen uyurken kirpikleriin saydım, seni sevdiğimi fısıldadım, duymadın sen..'
gayyor'a yazdığın cewap bunu getirdi aklıma..

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım çok güsell ben genelde nefes alıp verişlerini sayıyorum :)

Unknown dedi ki...

I like your style of writing. You break it down nicely. Very informative post. Keep up the good work.

HP - ENVY 15.6" Laptop - 8GB Memory - 750GB Hard Drive - Natural Silver (m6-1225dx)

HP - ENVY 14" Laptop - 8GB Memory - 1TB Hard Drive - Natural Silver