13 Kasım 2008 Perşembe

Yüreğimde

Kalbimde temizliğe girdim bugün...


Öncee birer birer gelip gidenleri çıkardım dışarı serdim, havalansınlar diye...

Sonraa eski dostların tozunu aldım, teker teker tekrar yerine yerleştirdim

Bir sürü takvim yaprağı buldum çekmece kenarına sıkıştırılmış... Bilmem hangi yılın sayılı günleri... özlem dolu, sevgi dolu takvim yaprakları...


Sonraa bir köşede yarım kalmış örgüleri buldum, düğüm düğüm ilmek ilmek aşk kokan...

BİTİRİLEMEMİŞ...

Başka bir köşede hayallerimi gördüm... Buğulu camlar ardında, camı açsam acıyacaktı bi yerlerim, açmasam unutacaktım belki içimdeki küçük kızın düşlerini...

Karar veremedim...

Ne çok yarım kalmışlık varmış içimde, başını başlayıp sonunu getiremediğim ne çok şiirlerim varmış...

Ne çok özlemlerim varmışta sarıp sarmalayıp birkaç parça eski çaputa asmışım rasgele yüreğimin duvarındaki paslı çivilere...

Ne yaralarım varmış kaşıyıp kaşıyıp kanattığım kabuk tutamayan...

2006

14 yorum:

pRncfRn dedi ki...

En çok acıtan da o yarım kalmışlıklar değil mi...

Yüreğine sağlık Ruyayla...

RuYaYLa dedi ki...

Bitenler can acıtmaz bitirdiğinde zaten acısını yaşar ve devam edersin ama belki de, keşke cümleleriyle başlayanyarım kalmışlıklar... İşte onlar fena...

Camilla dedi ki...

ruyayla bak ilginç bişe oldu, az önce kendi yazımı bitirdim, yayınladım, senin sayfanı açtım hemen. kendi yazımda hiçbişeyi tamamlayamadığımı yazdım öyle bitirdim. Sonra dedim ki en azından sonuna kadar gitmiyorum da, mutlu sonla bitiyor hikayem dedim..Sonra senin yazdıklarını okuyunca tam üstüste gelmiş oldu..

Adsız dedi ki...

bazen derin temizlikler şart oluyor
bazende derin serzenişler :D

Emre KORLU dedi ki...

yarım kalmış herşeyi tamamlaman dileğiyle ruyaylacığım bir gün tamamlanırlar umarım kim bilir 2006 dan bu yana eksik kalanlar kapanmıştır belkide..

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım bazen bana da oluyor kalp kalbe karşı galiba :)

RuYaYLa dedi ki...

Dia;
Üstün körü temizlik yapıyorum bu aralar kökten temizlik şart galiba yoksa serzenişler devam edicek gibi :)

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum umarım herşey tamamlanır canım. 2006 dan bu yana çok şey değişti hepsi olmasa da bir bölümü kapandı sanırım :)

Kızıl dedi ki...

Yarım kalan şeyler en çokta sonunu merak ettiğim için huzursuz eder beni. Ama hayatımızda öyle çok yarın kalanlar var ki. Keşkelerle dolu anlarımızın olmaması dileğiyle.

Sevgiler rüyayla!

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin pandora
Yarım kalmışlıkları,keşkeleri hayatımızdan bir çırpıda çıkarabilsek ya da düzeltebilsek ne güzel olurdu dimi ?

PrensCan dedi ki...

Şu sayfaları bir gün önce görsem belki dikkatimi bile çekmezdi..
İnsan bazen oyle ihtiyac duyuyorki anlatamadığı hislerini şarkılarda, şiirlerde yada yarım kalmış mısralarda bulmaya..

Yüreğine sağlık..

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin prens;
Hayat insana öyle oyunlar oynuyor ki, bazen içinden çıkamıyorsun olanların... Bir yerlerde sıkışıp kalıyorsun.. Sesin çıkmıyor.. İşte o zamanlarda yazılar,şiirler,şarkılar yetişiyor insanın imdadına...

Teşekkür ederim, Sevgiyle kal...

Kezi Gsirem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
RuYaYLa dedi ki...

astxeras-flt;
Senaryosu yazılmış bir hayat yaşıyoruz.. Replikler bile seçilmiş.. Bir iki kelimeyi değiştirmeye kalksak herşey tepetaklak oluyor..
Kader.. Kısmet.. :)