23 Kasım 2008 Pazar

Mim - GaRiP HuYLaR

Sevgili prncfrn

Mimlemiş beni Garip Huylar konusunda. Düşününce pekte garip gelmiyor bana huylarım ama birde siz bakın bakalım :)

· Yastık seçerim ve 2 yastıkla yatarım. Misafirliğe gittiğimdeyse ( yastığımı götüremeyecek kadar uzaksa) evdeki tüm yastıkları denerim ve bir daha gittiğimde yine aynı yastığı isterim...

· Yatağın bir tarafının duvara yaslanması lazım uyurken duvara dönüp iki büklüm kıvrılarak uyumalıyım ve ayrıca benim sevimli peluş ayım Todiş olmalı sarılmadan uyuyamıyorum!

· Bir yerde uyuyakalmışsam ve yatağıma gitmem için uyandırılıyorsam uyandıran kişi direk kaçsın! Gözümü açtığım zaman çok hırçın olurum ve hıncımı alırım...

· Malım çok kıymetlidir. Eşyalarımı eskimiş olsa bile paylaşamıyorum. Nescafe fincanım bile dokunulmazlar arasındadır mesela. Kimse içemez fincanımdan... Eve misafir gelmişse ve kıyafetlerimden birisini giymeye teşebbüs ettiyse, Film arşivime elini sürdüyse, kitaplarıma sulandıysa vay haline...

· Eşyaları “ bir gün lazım olur, hatırası var “ gibi gerekçelerle saklıyorum. Evimiz çöp ev olma yolunda hızla ilerliyor...

· Kokulu şeylere karşı hassasiyetim var. Özellikle arabada dikiz aynasında kokulu bir şey asılı olduğunda başım ağırır ve midem bulanmaya başlar. Yemekte olursa ve yemek zorunda kalırsam yine aynı durum geçerli... O ortamı mutlaka terk ederim.

· Uzun yolculuklarda arabada arka koltukta oturamam psikolojik olarak midem bulanır.

· Eski paraları cüzdanda tutmayı sevmiyorum. Mutlaka ilk alışverişte onları elden çıkarmaya bakıyorum...

· Telefonda konuşurken evde dolaşırım, yapılacak bir işim varsa yaparım kısacası durduğum yerde duramam!

· Sıkıntılı olduğum zaman bilinçsiz olarak dudaklarımı yolarım. Tırnaklarım ve saçlarımla oynarım. Eğer durum vahimse yanaklarımın içini kemiririm.

· Okuduğum kitaba ara vereceğim zaman mutlaka bölüm başlarında bırakırım. Eğer bölümü bitiremeyecek kadar acil bir iş yapmam gerekiyorsa okuduğum bölümünün başına koyarım kitap ayracını...

· Kareli taşların olduğu yol ya da kaldırımlarda yürürken ayaklarımı hep eşit atmaya çalışırım yani kırmızılardaysa ayağım hep kırmızıya basmaya çalışırım...

· Bit, pire gibi kelimeler duyunca kaşınmaya başlarım.

· Bir şey için ısrar edilirse yapacağım varsa dâhi yapmam ve hırçınlaşırım.

· Dergilerini alırken en öndekini almam, aralardan birilerini alırım. Sadece gazete ve dergilerde değil açıkçası herşeyde aynısını yapıyorum...

· Misafirliğe gittiğimde masa hazırlayacaksam, aynı değillerse kaşık, çatal,tabak hatta bardakları seçerim. Şekillerine çok dikkat ederim. Evde zaten bana özel olanlar vardır onlar kirli olsa bile yıkar illa onları kullanırım...

Daha vardır ama aklıma gelmiyor :) Ve şimdi bende topu kişisel depresyon anları, Bendeniz, Gayyor ve bende bunu yazmak istiyordum ama beni mimleyen yok diyen herkese atıyorum kolay gelsin :)

9 yorum:

Bendeniz dedi ki...

tatlım bu gayyorun takıntılar dediği mim mi?
değilse yeniden yazarım bende tuhaflık çookk:D))
zaten yazıcam bunu hatta yazdım yayınlamadım henüz,çok tşk

Ruyayla dedi ki...

Bendenizcim gayyor içinden geldiği için yazmış şans ki aynı zamana denk gelmiş :) Bende görmeden onu da mimledim :)

Camilla dedi ki...

snle beraber ben de mimlenmişim canm:) ben de düşünorum şimdi de garip bişeyiimi bulamadım toptan herseyimi yazacam sanırım:)

pRncfRn dedi ki...

Kedi gibi bir Ruyayla var işte, yahu Ruyayla sen öğretmenlik yapıyor muydun ya da saçmalıyorum tamamen,
Eğer yapıyorsan eklicem seni de bloguma :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

bende kaşınmaya başladım şimdi okuyunca iğğ...

Ruyayla dedi ki...

Yaz camillacığım sabırsızlıkla bekliyorum :)

Ruyayla dedi ki...

prncfrncım kedi gibi mi :)) Ne kedisi yaa nerden çıkardın onu :)))
Evet canım öğretmenlik yapıyorum...

Ruyayla dedi ki...

kişisel depresyon anları;
Çok kötü bişey dimi yaa :( kala kaşınıyorum yalnız :D

jay paul dedi ki...

Congratulation for the great post. Those who come to read your article will find lots of helpful and informative tips.

Gateway - 15.6" Laptop - 4GB Memory - 320GB Hard Drive - Black

Gateway - 15.6" Laptop - 6GB Memory - 640GB Hard Drive - Blue