6 Kasım 2008 Perşembe

Fakir Duygular

Aşka âşık bir kadın olmak suç muydu ki, bu kadar fakir duygulara sahip insanların içinde?



Ama zaten benim aşklarım hep eski Türk filmleri gibi oldu...

Erkekler sevgi yoksulu…

Bense gönlü zengin kadın...


Onlardan ne kadar huzur istediysem ,

” Onlar” o kadar benden uzaklaştı.


Oysa huzur tek taraflı sevgiyle satın alınamazdı….!


Şimdi o günlerden geride kalanlar,
anıların üstünden geçen zamanlar…




Son Söz: Fakir olup sürünmektense, yalnızlığın heyfini çıkarıyorum

14 yorum:

Camilla dedi ki...

kendimi buldum şiirinde, harikalar yaratmışsın yien ruyaylam. fotoğrafla uyum... söylemeye bile gerek yok, harika!
ben anlayamıyorum ya.. hani kendini beğenmişlik felan değil ama ruyayla biz iyi insanlarız.. kimsenin istemiceği şeyler de yapmıyoruz..neden yasıyoruz ki böyle şeyleri?

pRncfRn dedi ki...

Elbette ki değil! Son söz ne güzel söylenmiş!
İyi ki yazıyorsun Ruyayla...

RuYaYLa dedi ki...

Bu fotoğrafta kendimi buluyorum camillacığım.

Mıknatıs gibi çekiyoruz galiba sevgi yoksullarını... Bu durumlara düşmemizin sebebi sanırım iyi olmamızdan kaynaklanıyor canım, kötü olsaydık eminim ki herşey daha farklı olurdu. Ama o zaman gerçekten mutlu olabilirmiydik ? Sanmam... Şimdi en azından arıyoruz..

Bir söz vardır "iki gecenin arasında bir gündüz vardır" diye belkide biz geceden başladık hep yola ne dersin ? Gündüzler yakın olur umarım :)

RuYaYLa dedi ki...

prncfrncım
suç değilse neden hala bu yoksunluk? Her geçen gün daha da fakirleşen insanlara rastlamam ? Acaba çok şey mi istiyorum diye düşünmeden edemiyorum..

pRncfRn dedi ki...

Hayır, henüz hazır değilsiniz demek ki, o belki ya da sen. Mutlaka çıkacak, eminim ben buna!

RuYaYLa dedi ki...

Evet, bir gün mutlaka çıkar diye umut ediyorum bende :) Umarım ayakkabılarımın bağcıklarını bağlayacak kadar eğilemediğimde olmaz !

Camilla dedi ki...

insallah ruyaylacım:) insallah beraber yasarız o gündüzleri de:)

kişisel depresyon anları dedi ki...

yorum yok :)

aysema dedi ki...

Belki de iyi bakmıyorsunuz etrafınıza, çok yakınınızdadır kimbilir? Ya da çok yüksekten mi bakıyorsunuz? Ulaşılmaz da görünmüş olabilirsiniz. Cesaret edememiş olabilirler mi?

Ya da onlar kördür...

Sevgiyle en kısa sürede kucaklaşmanız dileğiyle...

RuYaYLa dedi ki...

Camillacığım;
inş. canım :)

RuYaYLa dedi ki...

kişisel depresyon anları;
Çok mu sınırda yazmışım :)))

RuYaYLa dedi ki...

Sevgili Aysema
Yüksekten bakmıyorum kesinlikle ama beni uzaktan görüp sonra tanıyanlar, dışardan çok soğuk ve ciddi durduğumu söylüyorlar. Belkide onun etkisi olabilir :)

Emre KORLU dedi ki...

kısa ve öz yazıyorsun şu kareli defterin sayfalarına ve anlatmak istediğini bir çırpıda anlatıyorsun..
işte ben sendeki bunu çok seviyorum..

RuYaYLa dedi ki...

Teşekkür ederim Gayyorcum;
Kısa cümleler kurmak bazen tehlikelidir ama bazen de binlerce şeye tercüman olurlar... Sanırım onun niçin kısa cümleleri seviyorum.