27 Kasım 2008 Perşembe

MiM - MuTLuLuK

Mimlenmişim Efendim

Aysema Öğretmenim tarafından...

"Sizin Mutluluğunuz Nerede ? " diye sormuş...

Lafı fazla uzatmadan başlayalım...


Mutluluk;

sıcacık muzurca bir gülüşte, kimin ne dediğini umursamadan...



(KaRaKıZ ‘la kutladığım 25.ci yaş günümden... )


Mutluluk;

Beklenmedik anlarda gelen sürprizlerde...





Mutluluk;

Herşeyin tek renkten ibaret olmadığını bilmekte...

Baktığında görebilmekte...(mesela resimdeki 2. gökkuşağını...)



Mutluluk;
İstanbul'u izlemekte(Dinlemekte)...
O koca şehrin akşam olduğunda yanan her ışığında bambaşka hikayeler olduğunu bilmekte...




Mutluluk;
içimdekileri yazabilmekte... Burda Paylaşabilmekte...
Anlatabilmekte... Anlayabilmekte...
Dinleyebilmekte....


Mutluluk;
Annemin bakışında...
Babamın gülüşünde... ve ikisinin kokusunda...


Mutluluk;
Çocukluğumda...
Hayallerimde...
Özgürlüğümde...
Dostlarımla geçirdiğim zamanlarda...
Müzikte...
Resimde...

Küçük ayrıntılarda...
Kısacası içimde...

Evet geldik işin en zevkli kısmına... Bendeniz, ELV79, Pandora, Üfürükten prenses, Cesetizleri, Camilla, Prncfrn's hadi bakalım sizin mutluluğunuz nerde..

16 yorum:

cesetizleri dedi ki...

çok sıradan bi mim konusu böyle fotoğraflarla, eğlenceli ve duygulu hale gelmiş ne güzel.
bayıldım.

RuYaYLa dedi ki...

Cesetizleri;
Hoşgeldinn... Öncelikle Teşekkür ederim ve şimdi yazıyı düzeltip seni de mimliyorum hadi sende yaz :)

Adsız dedi ki...

Günaydın güzel gözlüm,tatlı sözlüm,her zamanki gibi önce readerimi açıp baktım yeni kim yazmış diye ve çayım elimde burdayım:))
o kadar zevkle okudum ki,sobe diyeceğin aklıma gelmedi,çok teşekkür ederim bugün birkaç resim yükleyebilirsem tamamdır.
sevgi yoldaşın olsun

aysema dedi ki...

Mutluluk güzel bezenmiş harika bir yazıyı sabahın ilk renkleriyle okumakta biraz da... Yüreğine, eline sağlık...

Adsız dedi ki...

Ah canım benim yaa. öylü güzel okuyordum ki mim yazını, sonunda adımı görmek beni çok şaşırttı. Sağol canım en kısa zamanda yanıtlayacağım. Ayrıca da çok güzel bir mim konusu bu yaa, hayran kaldım.

Sevgiler sunuyorum kocamannn!

Emre KORLU dedi ki...

evet canımıniçi sen bu dünyada herşeyin tek renkte olmadığını bilen o güzel insanalrdan birisin..
gökkuşağının bizim için ne ifade ettiğini biliyorsun değil mi..
bu arada çok şeker bi şeymişsin ya..
halada öylesindir..
yüreğinle kal..ve hep mutlu kal..hayat her zaman sana mutluluk getirsin..hüzünler uğramasın kapılarına hiç bir zaman..

Seyyah dedi ki...

Rüyayla,
ilk şunu söyliyim seyyah'ı mimleyen ilk kişisin.Ve böylesine güzel bir konuya denk gelmesi ise sevincimin iki katına çıkmasını sağladı.

Fotoğraflarla,kelimelerine kattığın anlamı,sevginle o kadar güzel yoğurmuşsun ki,geçip karşısına saatlerce bakılası bi
eser çıkmış ortaya.
Gözlerinde birekenleri yüreğine aktarıp bizimle paylaştığın için Teşekkürlerimi sonuyorum.

Mim'e gelince büyük bir keyifle yazacağım inan.

pRncfRn dedi ki...

Rüyayla'cığım, ne kadar da güzel anlatmışsın böyle mutluluğu, bunun üzerine bu mimi yazmalı mıyım bilmiyorum! :)

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim;
Şimdi okudum yazını çok güzel olmuşş kalemine sağlık canım hep mutlu ol sevgiyle kal...

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım;
Böyle bir mim konusunda beni mimlediğin için çok teşekkür ederim...
Mutluluk birazda düşünüldüğünü bilmekte gizli :)

RuYaYLa dedi ki...

Pandoracım ;
Yazacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum canım ...
Sevgilier

Üfürükten Prenses dedi ki...

fotoğraflarla süper olmuş yazı,kopya çeksem ayıp olur mu:P

beni konuşturmayın gidip mimimi yazayım :P

RuYaYLa dedi ki...

Gayyorcum;
Gökkuşağının ifade ettiği şeyi çok iyi biliyorum canım ve sizin için olduğu kadar benim içinde gökkuşağının çok özel bir yeri var öyle zamanlarda çıkar ki karşıma bakarken tüm mutsuzluklarımı alıp götürür...

Birde o şekerliğimi anneme babama sormak lazım o kadar yaramazmışım ki :)))

Sanada tüm mutlulukları taşısın hayat canımıniçi, o kocaman yüreğinde ne dileğin varsa hepsi gerçke olsun, iyiki varsın, iyiki burdasın , hayatımdasın seni çok seviyorum gayyorcum...

RuYaYLa dedi ki...

Hayatıma giren güzel insan ELV79; ilk miminin benden olmasına ne kadar sevindim anlatamam.... iyiki varsın...

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım yazz lütfenn sabırsızlıkla bekliyorum canım yazdıklarını okumayı...

RuYaYLa dedi ki...

Üfürükten Prenses;
Kopya ? Çek istersen :) Bekliyorum canım yazmanı...