23 Nisan 2009 Perşembe

uNuT-Ma-MaK

Fataless 'te duyduğum bir söz takıldı bugün aklıma ;

"Gözlerinizi kapatabilirsiniz
Sırtınızı dönebilirsiniz
Ama ASLA unutamazsınız..!"




Öyle ya ne çok şeye gözlerimi kapamıştım..
Yoklar demiştim,
görmek istememiştim..

Sırtımı dönüp ardıma bakmadan uzaklaşmak için elimden geleni yapmıştım !
Ama HİÇ UNUTAMAMIŞTIM... !

Neden unut(a)maz insan ?

Gözlerinden sızan damlalarla ruhunun sırıl sıklam olmasına rağmen ?

Nedendir ?
bir sokağı,
bir evi,
bir filmi,
bir şarkıyı
hatta
bir ismi unutmak istediğinde;

Aklın bunu unutmaya izin vermeyişi ?

Nedendir
Yüreğine batan değişik çaplarda sızılar ?

Nedendir?
bir koku duyduğunda
Ya da
Bir kare gördüğünde
unutmak istediğin şeyin istem dışı aklına gelmesi ?

Bunca cevapsız soru dönerken beynimde;
Yerçekimi mi yoksa beni dibe çeken ?

4 yorum:

Seyyah dedi ki...

yerçekimininde etkisi vardır tabii ki Rüyayla ama esas neden düşüncelerin ağırlığı sanırım..

OlurÖyle dedi ki...

yeni görüntüler, sesler, insanlar.. üstünü örtüyor sadece, unutturmuyor. istemdışı.. unuttuklarını isteyerek unutamazsın ve hatırladıklarında senden bağımsız. sadece hatırladığında vereceğin tepkiler istemli...onunda ne kadarı,cevapsız...hatırladığında unutmaya çalışmak ise üzer sadece.

RuYaYLa dedi ki...

Nily;
Haklısın :) Sığ düşünenlere öyle çok özeniyorum ki şimdilerde..

RuYaYLa dedi ki...

Karakutu;
Çoğu zaman hatırladığımızda verdiğimiz tepkiler de istemsiz oluyor ama :)İsteyerek unuttuğumuzu sanarak galiba kendimizi kandırıyoruz haa ne dersin ? Hatırlayıpta sonra unutmaya çalışma kısmına hiç girmeyeyim o zaten başlı başına bir sızı.. Ne demeye hatırlayıp sonra unutmak için çabalıyorsak ?!?