16 Eylül 2009 Çarşamba

KaRMa-KaRıŞıK

Bu aralar pek yazı yazamıyorum, elim klavyeye gitmiyor.. İşlerimin yoğunluğu ve kalbimin yorgunluğu yüzünden..

1.5 - 2 aydır haftanın 7 günü hiç ara vermeden sürekli çalıştık..Sadece blogları okuyabildim.. Yorum bile yazamadım kimseye..  Belki de bu depresif hallerimin en büyük sebeplerinden biri de bu...

Bu aralar çoğu şey iyi gitmiyor zaten :)

Bir sürü değişiklikler oluyor ve ben hep uzaktan bakıyorum.. Aslında sadece uzaktan bakmakla kalmayıp, hayatıma burnunu sokanlara sürekli hırçın bir tavır sergiliyorum... Belki de yardım etmeye çalışıyorlar ama ne bileyim yaa öyle işte..

Karmakarışığım anlaşıldığı üzere :)

2 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

bu ara kim farklı ki... hep diyorum ya şu yaz komple çıksa hayatımızdan daha iyi olacak diye neyse az kaldı...

kapalııı dedi ki...

bir zaman tıkanması belki yaşanılan,,,
arada olması gereken bir durum belki de,,,