25 Ocak 2010 Pazartesi

MiM

Efendim farkındasınızdır kaytarıyorum bir süredir.. Aslında yazacak o kadar çok birikti fakat tembelliği iyice ele almış durumdayım :)


Neyse çenem düşmeden sevgili Kişisel Depresyon Anları'nın mimini cevaplayayım :) Her ne kadar bu konularla alakadar olmaktan kaçınsam da mim mim'dir dimi :))

Şimdi gelelim kurallara :



-Mimi gönderen bloga link veriyorsunuz.
- Üç kişiyi mimliyorsunuz ve mimlediğiniz kişinin bloguna not bırakıyorsunuz. ( Ortaya bıraktım, isteyen alsın, demiyorsunuz.) Ayrıca olabildiğince bu konuda mimlenmemiş blogları seçmek için özen gösteriyorsunuz.- Mimlediğiniz blogların da linkini veriyorsunuz.1.Dokunulmazlıkların kaldırılması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Kesinlikle kaldırılmalı.. Dokunulmazlığım var herşeyi yapabilirim fikri yüzünden.. Gerçi güzelce kılıfına uydurulmuş bunca şey varken kaldırılacağını rüyamda görsem inanmam ya neyse :)
2.Seçim barajı kaldırılsın mı? Neden?
Aslında kaldırılmak yerine baraj biraz düşürülse iyi olur.. Ama sınır bu kadarken bir ton sorun yaşanıyor, kaldırılsa ve ya indirilse ne olur orası muamma :D

3.Adayların belirlenmesinde nasıl bir yöntem uygulansın?

Hiç bir şekilde hakkaniyetli bir seçim yapılamayacağına inandığım için bu konuda ne söylesem boş...
4.Yargı bağımsızlığı sizin için ne anlam taşıyor?
Yargı bağımsız olmalı.. Gerçi şu anki duruma bakarsak bağımsız olmadığı tartışmasız bir gerçek..

5.Beşinci soruyu siz belirlemek durumunda olsaydınız neyi öğrenmek isterdiniz?
Her şey güzel olacak mı ?

Evet hemen topu atayım :)

Bendeniz ve Ghannima sıra sizde :)

8 yorum:

aysema dedi ki...

Bu tembellik fazla uzamadı mı?

Yazmana sevindim. Diğer blogerlerin de bu güzel yazıyı okuması için bloguma ekliyorum Sevgili Rüyayla'm...

Bu mimi yanıtlayanları "Aysema'dan blog dostlarına Sobee" sayfamda yopluyorum arkadaşların isteği doğrultusunda. Haberin olsun. Yazanlar oraya not düşüyor. Takip kolay olsun diye...

Sevgilerimle...

kişisel depresyon anları dedi ki...

yazmıssın sonunda tembelliği kırdın hadi devamı gelsin :)

RuYaYLa dedi ki...

Aysema öğretmenim;
Mim oldu mu tembellik yapmıyorum :) Mutlaka yazıyorum..
sevgilerimle :)

RuYaYLa dedi ki...

Kda;
Tembelliği kırdım bakalım devamını görcez :) Şu kampanya işlerinden vazgeçemediğimden oluyor hep :) Kampanyalara ayırdığım vakit yüzünden bloğa pek bakamıyorum :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

o zaman blogtada kampanya başlatalım :)

RuYaYLa dedi ki...

Kda valla başlatılabilir neden olmasın tüm firmalar bloglara hediye yollyor sürekli :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

ya bize niye yollamıyorlar neyimiz eksik var mı oyle bişiortak proje mi yurutsek napsak... bişi olsun.. :S

RuYaYLa dedi ki...

Kdacım istediğinde yolluyorlar neden yollamasınlar :) Ben bana hediyeler geldikte paylaşıcam blogdan sende görünce hemen istersin :) hastta kartal gıda'dan iste yolluyorlar herkese :) Ama isterken bloğunda söz edeceğini de belirt :)