23 Ekim 2012 Salı

iSTeDiM....

Bastığın her kaldırımda bir parça acını bırakmak.....
Esen rüzgara karşı sıyırmak yüreğindeki acıyı örten anıları....
Nefes almak ! Kalben ve ruhen....
Baktığın her yabancı yüzde başka başka hayatlar görmek....
Ve içlerinden en çok acı çekeni farkedebilmek.....


Bilir misiniz hem acıya bağışıklık kazanıp hemde ondan ölesiye korkmanın ne demek olduğunu ??
Her acıdan sonra
daha sızısı dinmeden
bir yenisinin geleceğini bilmek ve toparlanamadan devrilmek.....

Başımı iki yana sallayıp düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım…
Başımı gökyüzüne çevirip hafif esen rüzgârın gözyaşlarımı okşayıp,
Yağmura karışan gözyaşlarımı silmesini bekledim.....

Bu koskoca şehrin bilindik sokaklarında, bu kalabalıkta yalnızlıktan ölmemeyi istedim....
Ve nerdeysen AŞKK !!! Usulca yaklaş / sarıl ve hiç bırakma istedim........




Rüyayla İstanbul'da.....

Hiç yorum yok: