9 Mart 2013 Cumartesi

HaLa aYNı HıZLa DeVaM eDiYoRuM

Son birkaç gündür aynı tempoyla gül - ümse - meye ve hızlı yaşamaya devam ediyorum....



Bugün ufak bir sıkışıklıktan dolayı yetişemiyorlar diye sürücü kursunda ders vermeye gittim... Bayağıdır böyle derslere falan girmediğim için gün benim için hızlı başladı... Bir trafik canavarına ders verdim...Yeni insanlarla tanışmanın yanı sıra  öğretmen arkadaşlarımla da keyifli zamanlar geçirdim.... Görüşemediğim öğretmen arkadaşlarımla da uzunn uzun telefon sohbetleri ettim..

Uzun zamandır ertelediğim ciciler aldım mutfağıma... Bir de kendime Garnier  BB krem...
Yakın bir zamanda BB kremin yazısını yazarım...


Akşam da oturduğum siteden arkadaşlarım geldiler... Yedik , içtik hatta rejim yapan bir arkadaşımızın rejimini dahi bozdurduk...  Gözlerimizden yaş gelene kadar , kimseyi umursamadan ,  tepine tepine kahkahalar attık...





İnsanın yanında doyasıya güleceği insanlar olması harika bir duygu bunun için sürekli şükrediyorum.... Kendimi onca yalnız hissettiğim zamandan sonra yanımda birilerinin olması düşüncesi bile beni inanılmaz keyiflendiriyor...


Bunca güzel şey içinde kötü şeyler olmadı mı ??


Oldu tabii ki... İnsanların nasıl iki yüzlü ve riyakar olduklarını , çıkarları için sizin canınızı yakmanın umurlarında olmadığını ,  rahat rahat yalan söyleyip sonra da haklıymışcasına yüzleri kızarmadan karşınıza çıkabileceklerini gördüm.. Ve karakterimde böyle şeylerin olmadığına bir kez daha şükrettim... "Ya benim için birileri böyle düşünseydi  ? Benim canımı yaktıkları gibi bende birilerinin canını yaksaydım ?  " düşüncesi döndü beynimde ... Düşüncesi bile kötü...

Neyse ki bunca keyifli , güzel şeyin yanında çokta canımı sıkmadı...

Her zaman iyi insanlarla karşılaşıp, keyifli zamanlar geçirmek dileğiyle...

Öpüldünüz..

Ruyayla...


Hiç yorum yok: