21 Mart 2014 Cuma

RuYaYLa YiNe KaYıPLaRDa...aMa NeDeN Bi SoRuN ?

Ahhh ne zamandır yazıcam şuraya iki satır ama sürekli bir şeyler çıkıyor...


Hatta itiraf edeyim gezmekten bilgisayara vakit ayıramaz oldum...


( Sanırım ) Beyaz Atlı Prens ( atı yok ama arabası beyaz :) gelip kapımızı çaldı....


Şaka yapmıyorum cidden kapımızı çaldı...

Dün akşam babamla tanışmak için bize yemeğe geldi...


Elinde bu güzellikk



Bir de tatlı....

Babam inanılmaz duygulandı.... Bir ara ağlayacak diye ayaklanıverdim hemen buyrun yemeğe diye...

Sevgilimse çok heyecanlıydı..  İçeri girerken arkasından itmek zorunda kaldım :))) 


Yine de güzel bir akşamdı.. Her ne kadar sürekli yaptığım pilav normalde yaptığım kadar güzel olmasa da... Ne yapalım oda kusurum olsun artık :)

Dünya kadınlar gününde annesi ve teyzesiyle tanışmıştım.. Geçen hafta cumartesi babaannesi ve amcası , pazar günü de babasıyla tanışmıştım...

80. günümüz bugün... Biraz fazla hızlı oluyor her şey... ya da bana mı öyle geliyor ?


Sanırım sırada ailelerin tanışması var...


Bakalım neler olacak ???


Öpüldünüz Rüyaylaa

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

nasıl sevindim kuzum..ayrı kaldık çok mutlu oldum mutluluğu bulduğuna..

RuYaYLa dedi ki...

Sağol Zoimm :)