25 Mayıs 2015 Pazartesi

aLıŞVeRiŞ ZaMaNı & PLaNLaR

Ahh ahhh bu aralar alışverişle aram bayağı iyi...



Resim internetten alıntıdır...

Sallanan Sandalye aldım.. Resimdeki modele benziyor yalnızca minderleri krem rengi...

Bir Avm çekilişinden 20 tl lik bir hediye çekim vardı üstüne de biraz ekleyip  Mudo ' dan ; Çift taraflı ve büyüteçli masa üstü aynası aldım... 






İnternetten bir sürü şey aldım üstüne de dün oturduğum ildeki bir avm deki madame coco dan zor çıktım... Çerçevelerde indirim yapmışlar.. %50 + %50...

160 liralık bu çerçeveyi 38 liraya aldım..





Bu çerçeveyle ilgili çok planlarım var... Bir kaç hafta sonra bir DIY projesi yolda..

Ama öncelikle yapılacaklar listesini azaltmam lazım...

Günlerdir minicik dahi olumsuz bir yorum gelince elimdeki işi baştan yapmaya başladığım için elimdeki işlerimi bitiremedim halaa :(


Bu arada çabucak toparlanıp işlerimi bitirip Tupperware merkezine gitmem lazım bugün...

Son zamanlardaki yegane aşkım olan Waffle yapılışını göstereceklermiş bugün..

Merkezdeki dostlarımdan birisi de waffle ın en güzel yerini sana ayırıcam der de Ruyayla durur mu hiçç ??

Görüşürüz dostlar


Öpüyorum hepiniziii



Hiç yorum yok: