3 Ocak 2009 Cumartesi

MiM - BaŞKaLaRı SiZiN HaKKıNıZDa Ne DüŞüNüYoR

Bendenizim mimlemiş beni Yeni yılın ilk mim’i:

Konusu : Başkaları Sizin Hakkınızda Ne Düşünüyor?

Hadi bakalım benim için ne düşünüyorlarmış :)



Eğlenceli

İnsanlar sizi canlı, neşeli, hayat dolu, çekici, kabiliyetli ve her zaman ilgi çekici bulurlar.
Dikkatleri üzerinizde toplarsınız. Hiç bir zaman aşırıya kaçmazsınız.
Aynı zamanda mütevazı, iyi, anlayışlı ve etrafındakilere neşe veren biri olarak algılanırsınız.
Birçoğu sizi akıllı, yetenekli ve aynı zamanda mütevazı bulur.
Siz hemen ve kolayca arkadaş edinemeyebilirisiniz ama daimi ve güçlü ilişkiler kurmak konusunda üstünüze yoktur.
Sizin birine güvenmeniz ve onu benimsemeniz hayli zaman alacaktır
ama bir kere güvendikten sonra asla kimseyi yarı yolda bırakmazsınız.

Özellikle arkadaş - dost konusunda kesinlikle doğru :)



Şimdi kim desem kim desem ? En iyisi ben prncfrn diyeyim peşine de bir camilla :) hmhm sonra sinirli prenses, bii dee esrik öfke hadi bakalım sizin için neler diyorlarmış :)

16 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Teşekkürler efendim!
En kısa sürede yapacağım, mimler test doldu! :)

Bendeniz.. dedi ki...

oo yapmışsın hem de yanı çıktı benimle:))
gece 2 de aynı şeyleri yapandan ne beklenir dimi,teşekkür ederim canım

Bendeniz.. dedi ki...

aynı çıktı yani ooff yazamıyorum ben bununla yaa:(

Sinirli Prenses dedi ki...

Biri beni mim lesede yazsam diye bekliyormuşum :)
Mimininiz hazır kuzucuğum :*

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
Şimdi gördüm canım teşekkürler :) Evet yaa son zamanlarda hep test mim yapıyoruz :)

RuYaYLa dedi ki...

Bendenizcim;
Yaptım canım aynı çıktı :) Ahahaha doğru yaa farklı çıkması beklenemezdi sanırım :))

Simgenin laptopu mu o ? Ondan mı yazmıyorsun ?

RuYaYLa dedi ki...

Sinirli prensesim;
Bakıyorum hemen canım..
Sen yeter ki iste ben seni hep mimlerim :)))

Bendeniz.. dedi ki...

laptop benim hayatım,ama elim alışamadı kayıp gidiyo hehe:))

ESRİK dedi ki...

Miminiz alınmıştır. Gereği en kısa sürede yerine getirilecektir:)

Ferhanca dedi ki...

Niye ben izlemeye katılamıyorum rüyaa???

herkeisn bir toplun içinde birde evde kendi başanı giydiği karekter elbisesi var. malesef bizm toplumumuzda olduğun gibi içinden geldiğin gibi dvaranamazsın ve yaşayamazsın..ne yazık:(

RuYaYLa dedi ki...

Esrik Öfke;
Teşekkür ederim sabırsızlıkla bekliyorum :)

RuYaYLa dedi ki...

Ferhanca;
Canım izleyiciler içinde varsın zaten :)

Kesinlikle haklısın canım dışarda başka evde çok başka oluyor...
Toplum kurallarına uymayanlar dışlanıyor. Sebebi bu olsa gerek...

Camilla dedi ki...

hemmen simdi hic bekletmeden yazıorum(:

RuYaYLa dedi ki...

Camillam bekliyorum :)) Neşeli çıkacağından eminim ama :)

ESRİK dedi ki...

Gereği yapılmıştır:))

RuYaYLa dedi ki...

Esrik Öfke;
Teşekkür ederim :)