7 Ekim 2009 Çarşamba

İNaNaMıYoRuM

Enteresanlıklarla dolu bir kaç gün yaşadım... Yoksa tesadüflerle mi demeliyim bilmiyorum..

Geçenlerde bir arkadaşımla konuşurken; bir kadının herşeyi bildiğini söyledi... "Acaba ne diyecek?" diye arkadaşımla gittim bu akşam... Az çok tahmin yürütür (Sallar) diye düşünüyordum baştan ama kadın konuşmaya başlayınca bu fikrimden tamamen vazgeçtim...

Tam 1.5 saat inanılmaz şeyler söyledi... Odamın ufak ayrıntılarına kadar anlattı... ( ki kadın beni ilk defa görüyor, sırtımdaki ben'e kadar bilmesinin mümkünatı yok... ! ) Hatta anlattıklarının bazılarını ben bile bilmiyordum eve gelip babama sorduğumda doğruluğunu onayladım.. Resmen hayatımı okudu kadın...


Biri beni çimdiklesin !!

Hala inanamıyorum !!!!



7 yorum:

Adsız dedi ki...

benide götür :D:D:D

kişisel depresyon anları dedi ki...

komplo kuzum bu dikkat :)

beyaz mendil dedi ki...

Ben de gelmek istiyorum:))

RuYaYLa dedi ki...

Amelia ;
Götürürüm neden götürmeyeyim :)

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel Depresyon Anları;
Komplo mu ? Aslında ben atar diye düşünmüştüm ama değil yaa bu kadar bilmesinini mümkünatı yok kda :)

RuYaYLa dedi ki...

Beyaz Mendil;
Buyur gel burda olursa götürürüm :)

Adsız dedi ki...

aa ben de istiyorum, hep merak etmişimdir...