24 Ocak 2013 Perşembe

GüNDeM

Bir iki gündür öylesine çabuk geçiyor ki zaman...

Oturup sana anlatmaya vakit kalmıyor Blog...

Neler mi yapıyorum ??


* Özel ders vermeye başladım yine... Anlatmaya çalıştığım şeyleri daha akılda kalıcı yapmak için verdiğim örnekler yüzünden saatlerce gülüyoruz derste...

Kalkışlarda ya da vites değiştirmelerde arabayı sarsmaması kısmında ;

- Düşün ki aracın arkasında bebeğin uyuyor.. Ve sen durup kalkarken ya da vites değiştirirken aracı sallarsan bebek uyanır !

- Tamam..

- Uyanırsa yan koltukta oturan eşin bebeğe biberon vermek isterse bu sarsıntıda sence ne olur...

- hahahahahaahh Facia :)

Çok sert duruşlar kısmında ;

- En sevdiğin hayvan kuş mu civciv mi ?

- Hocam ne alaka ?

- Hangisini seviyorsan onun plastik ve ötenlerinden bi tane alıp fren pedalının altına koymayı düşünüyorum da !!!

- Ne yani ölmesin diye daha yavaş basayım diye mi ?

- hahahahaha aynen öylee :)

- Önceden bebeği düşünüyorduk bir de başımıza civciv çıktı iyi mi :)

Şeklinde diyaloglar eşliğinde zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz...


* Öğlene kadar uyumaya başladım yine... Dolayısıyla günümün yarısı kayboluyor..  Akşam üzeri hatta geceleri de ders verdiğim için ve dersten sonra da ya kitap okuyorum ya da internette DIY projeleri içinde kayboluyorum... Saat kavramım şaşırdı biraz :)

Biraz mı ??

Sanırım bayağı bir şaşırdı :)

Neyse toparlanır yakında yani Umarımmmm !


 


* Kalanchoe çiçeği aldım kendime...

Evde bir sürü vardı aslında kırmızı , pembe vs ama turuncusunu görünce kendimden geçtim.. Almadan duramadımm...

Artık balkonumda güzel güzel bakıyor bana :)




Öptüm Blog


Ruyayla...

Hiç yorum yok: