12 Ocak 2013 Cumartesi

KaHVe MoLaSı ve HeDiYeLeR..



Yılbaşından önce Twitter'dan kazandığım Fincan seti ve kahve geldi bugün... Az önce yaptım kahvemi ve kitabımı okurken keyifle  yudumladım..


Hatta sadece o gelmedi..

Ramazanda Maggi'nin yarışmasından böyle 1 hatta 2 sepet gelmişti içi maggi ürünleriyle dolu... Onlar bitmek üzereydi ki ;  facebookta yaptıkları yarışmadan kazandığım toplamda 33 Adet Ürün daha geldi.. Sanırım bir kaç ay çorba , Bulyon , tavuk harcı falan almaya gerek kalmadı... :)


(Resim Alıntıdır )

Önceki haftalarda yine twitter'dan kazandığım Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara da geldi bugün :)

Mutlaka almalısınız.. Bir harika...

(Resim Alıntıdır )


Twitter Fiat'tan Bembeyaz harika bir Ajanda - Bayıldımmm - ve   Peugeot Türkiye den flash bellek ( Ama çalışmıyor )

Bugün kargocu bana çalıştı...



Kampanyaları Seviyorum... Kazanıyorum da Şükür...

Bu yıl benim yılım.. Daha nice güzel hediyeleri  inş. sizinle paylaşırım...


Öpüldünüz...

Rüyaylaa :)

2 yorum:

ZIBBIDI dedi ki...

Ne güzel kendi kendini mutlu ediyorsun çekilişe kayıl kazan mutlu ol hediye gelsin bidaha mutlu ol o hediyeyi kullan yine mutlu ol süper walla..:)

RuYaYLa dedi ki...

Zıbbıdı ;

Mutluyum , mutlusun hesabı oldu sanki :)

Süper sende katıl kazan harika oluyor valla :)