13 Ocak 2015 Salı

BeN GeLDiM

Merhaba sevgili blog

Bugün günlerden Rejim...





Efendim bugün itibariyle yine klasikleşen katı rejimime başlamış bulunuyorum...

Haşlanmış yumurtalar , şekersiz kahveler , bol yeşillikler gelsin... Akşam yenilen çikolatalar , makarnalar , kızatmalar gitsin...

Ayy söylerken bile canım istedi yahuu... !

Ama yokk yokk benim sevgili odun kocam bana tombişim dediği sürece yememeye ve ağzımı bağlamaya niyetliyim...

 


Hatta bu kadar katı bir rejime girmişken bir de sigarayı bırakma kararı aldık sevgili kocamla...

Sağlıklı yaşam İN Sigara OUT... 


Bakalım istediğimiz gibi gidecek mi herşey ?



Öpüldünüz

Ruyaylaa

:)



2 yorum:

dondurma delisi dedi ki...

Hadi bakalım. Kolay gelsin. Güzel karar olmuş, sigara Bırakma işi ;)

RuYaYLa dedi ki...

Sevgili dondurma delisi

Teşekkürler inşallah sorunsuz atlatıcaz... ayda 500 -600 tl sigara parası.. hem sağlığımıza hemde cebimize zararından kurtulcaz inş..