3 Temmuz 2015 Cuma

BeBeK aLıŞVeRiŞi VoL 1


1) oTo KoLTuĞu







İlk önceliğimiz alışveriş yaparken oto koltuğuydu...
Uzun bir süre araştırdım.. Ne almalıyım hangisinde karar kılmalıyım diye.. 

Sonunda cybex Sirona modelinde karar kıldık..

http://cybex-online.com/tr/carseats/sirona.html







Tüm testlerden geçmiş olması , Koltuğu tek elle rahatça döndürebilecek olmam.. Ve gelişmiş güvenliği yüzünden cybex sirona aldık..

2) BaSToN PuSeT





Tabi ki bastonların ağa babası olan Maclaren di tercihim.. Tek elle açılıp kapanabilmesi ve ağırlığının sadece 4,9 kg olması tercih sebeplerimdendir...

Bir de bebeğimiz kış bebeği olacak.. Dolayısıyla dışarı bebek arabamızla çıkmayacağız... Ağır travel sistem almaktansa Maclaren tabi ki mantıklı geldi.. Yaza kadar bizim ufaklık büyüyecek ve yaz geldiğinde BMW sinde rahat rahat gezicek inşallah 


3) uYku aRKaDaŞı


Benim için olmazsa olmazlardandı... Sleep Sheep...



Kuzucuğun çıkardığı sakinleştirici 4 ses (anne kalp atışı,bahar yağmuru,okyanus dalgaları ve balina mırıltıları) Sakinleşmesine ve uykuya dalmasına yardımcı oluyormuş.. Deneyip görücez...

İnşallah meleğim severek kullanırr... 


4) BiBeRoN SeTi Ve GöGüS PoMPaSı



Tabi ki tercihim Aventti...

 Pompa kullanılacak mı kullanılmayacak mı diye biraz kararsız kalsam da yine de riske atmamak için aldım.. Ben aldıktan sonra fiyatı zamladı.. İyi ki de almışım dedim :)))

İnşallah rahatlıkla kullanırız..
Emziğimiz hariç setimiz bu şekilde.. Natural tercih ettim.. İyi ki de tercih etmişiz dediğimiz bir ürün olur inşallah 




5) aTeŞ öLÇeR






Tercihimi Braun Alından ateş ölçerden yana kullandım.. Işığından bazı çocukların korktuğuna dair bazı yorumlar okumuştum ama onun haricinde bence bizim işimizi yeterince görecek bir ateşölçer..


6) BeBeK ÇaNTaSı



Çantayı Nike tan seçtim.. Mercan rengi aldım ama doğru mu yaptım bilmiyorum böyle iddialı renkler pek yoktur hayatımda ama fosforuna kandım diyelim..

Gerçekten geniş ve rahat bir çanta... Aslında spor çantası ama benim için bebek ürünlerini taşımak zorunda kalacak artık napalım :)


7) aLT aÇMa VS






Bu resimde odamızdan bir kuple olsun :)


Malzeme kovamız , alt açma örtümüz , kirli bez torbamız , çanta içi kıyafet koymak için organizerimiz ve son olarak ıslak mendil ve bez taşıma çantamız hepsi bir örnek efendim... İnstagramda çok cici bir bayana özel olarak yaptırıldı..

Resimdeki ayakkabılarımız Kinetix ,

Orda göründüğü üzre 1 adet isimli emzik zincirimiz mevcut... Oda instagramda yaptırıldı.. ( Ayrıntılı resmi bir Sonraki posta kalsın )

yan kısımda katlı ve paketli halde maclarenimiz , malzeme kovamızın içinde de kafası azcık görünen minnie var.. Oda uyku arkadaşı olarak geçiyor ama mendil niyetine mi kullansak acaba diye düşünmedim değil...



Daha bir sürü cicimiz var ama bir daha ki postta inşallah...

Efendim iftar vakti yaklaşıyor ve ruyayla yavaştan kaçıyor..

Hepinizi öpüyorum hayırlı cumalar ve hayırlı ramazanlar diliyorum...

Bir sonraki bebek alışverişinde görüşmek üzere


Öpüldünüz

Ruyayla...






Hiç yorum yok: