26 Haziran 2015 Cuma

KeeP CaLM



Günler geçip gidiyor sevgili blog... 

Her gün yeni bir şeyler öğrenip , alışveriş sitelerini alt üst ediyorum... 

Fena halde kararsızlıklarım var.. 
Beşik nasıl olacak ? Beşik mi büyüyen beşik mi ? 
İkeadan ufak beşiklerden mi alsam ?
Bambu sallanan sepet mi alsam ?
Dolap nasıl olsun acaba?  
Sadece kocaman bir çekmecelik yaptırsam yeter mi ? 


 Nasıl dekore etmeliyim odayı derken bir bakıyorum ki akşam üzeri olmuş.. Sonrasında da malum yemek telaşı derken yine bir gözümün bilgisayarda olduğunu farkediyorum...

Acaba hangi marka ??     Soruları kafamda dolanıp duruyor... 

Merak fena şey... Hele kararsızlık çok daha fenaaa 

Yarın gidip saraçhaneden puset anakucağı vs bakıcaz inşalah beğenirim de alırım... 
İkea ya da uğrayacağız belki aklıma yatan bişeyler bulurum 


Öpüldünüz Ruyayla




2 yorum:

zoitsa dedi ki...

ben tahtalara kafasını çarpmasından korkup oyun parkı olarak beşik aldım çok da memnun kaldım.deli gibi yatıyor çünkü kafayı kaldırıp patt diye yana atabiliyor.ikeadan dolabını ve çocuk yatağını aldık henüz yatmıyor.

RuYaYLa dedi ki...

Zoicim

Ben o park yatakları hiç sevmiyorum.. Çok itici geliyor diye hiç seçeneklerin arasına bile katmadım canım onu...

Ahşap aldık canım.. Pusetini de aldık arabasını da ne bulduysak artıkk :)))

Aklımdaki dekorasyon tamamlansın bir post yazarım artık.. Ama önce yavaş yavaş yerleştirmem lazım..

Ahşap yatağın yanlarını uyku setinin parçalarıyla kapatmayı düşünüyordum..

Bakalım ayarlıcam bişeyler :)))