10 Haziran 2015 Çarşamba

ÇoK GüZeL BiR GüN oLSuN !!


İnşallahhh çok güzel bir gün olacak bugün... ツ 

Ters giden günlerden birisiydi dün yine...

Sleepy den ıslak mendil numunesi istemiştim.. Telefonuma kargo takip numarası geldi mesajla.. Kontrol ediyorum ara ara nerdeymiş kargo diye..

aaaa bir baktım pazartesi akşamı teslim edildi gözüküyor fakat benim kargo ortalarda yok...

Aradım hemen Sürat Kargo'yu..

Aldığım Cevap ; "Komşularınıza teslim edilmiştir.. " ( Ne münasebet ???? )

Babama sordum  yok kargo falan..

Bir daha telefon ettim Kargo şubesine.. Durumu anlattım... Ya işte o kargo numune kargosu vs vs Ağzının içinde geveledi...
 Dedim kargom nerdee ???
"Evde misiniz bugün ? " dedi
"Evet"dedim kapattı telefonu..

1 saat sonra kapı çaldı kargo geldi fakat isim , adres yazan yer yırtılmış... Telefonun bir kısmı kalmış.. Benim numaramla alakası yok  numaranın...

Neyse dedim şikayet edip günümü mahvetmicem...




Sağlık ocağına Tetenoz aşısı için gittim...

Rutinlerine bakalım dediler.. Tamam dedim..

Bekledi baktı baktı sonra döndü gözümün içine baka baka bebeğin kalp atışı yok dedi...

Koşarak doktora gittim.. Ağlaya ağlaya... Çok şükür ki yokmuş birşey..Meleğim her zamanki gibi dönmüş totosunu fosur fosur uyuyordu...  

Nerden de gittim sağlık ocağına...

Salak hemşire aklımı başımdan alıp , kalp krizi kıvamında çarpıntılara , korkulara sebep oldu...

Tövbe bi daha gitmem..

Rutinmiş başlarım onların rutinine




Neyse neyse diyorum dün dünde kaldı bugün harika bir gün olacakk....

Sabah sabah gülücüklerimi yanıma aldım...  ツ yazımı tamamlayıp migrosa doğru yürüyüşe çıkıcam.. Son günmüş bugün gidip kendime biraz magnum mini alayım...

Gören bilen duyan yoksa bu gün son gün dostlar.. ilk 1000 kişiye aldığı 2. magnum mini bedava... 3. magnum mini de %50 indirimli...

Her money club karta 1 taneyle sınırlı yalnızca...




Hadi öpüldünüz şekerlerr

Ruyayla... 

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

sen o manyaklara ne bakıyon beni delirtmişti sağlık ocağındaki ebe

RuYaYLa dedi ki...

Aklımı aldı manyak kadın... Nasıl dr a gittiğimi bilemedim valla.. :'(

Sağlık ocağından başka bir sağlık kuruluşu CANdır bundan sonra :)))