25 Aralık 2012 Salı

DoMiNoS Ve DoĞuM GüNü

Dominos pizzaya o kadar kızgınım ki...


Kendileri doğum günümde beni çileden çıkartıp aynı zamanda da gelen misafirlerime rezil olmamı sağladılar...

Noldu acaba diye mi geçirdiniz içinizden ?

Hemen anlatayım olanları sonrasında da haklı mıyım haksız mıyım siz karar verin...

Doğum günümde en sevdiğim şey yollanan iyi ki doğdun mesajlarıdır...

Mailimi kontrol ederken Dominos pizzanın doğum günüm için yazdığı mailde sürpriz hediye olduğunu gördüm...




Kısa bir zaman önce hatta ayın 20 sinde Pizza ve sufle siparişi vermiştim.. Hava şartları nedeniyle siparişim iptal edilmişti..

"Kar yağınca aç kalırız o zaman " tepkisinden başka bir şey demeden kapatmıştım telefonu...

Bir an aklıma o yaşadıklarım gelse de dedim havalar iyi vereyim yine sipariş bari...


Hayy demez olaydım...


Akşam üzeri 5 gibi hediye sufle ve elma dilim patates sipariş ettim internetten... Ödeme bilgisine de Kredi kartı yazdım...

İnternet'ten durumu kontrol etmeye niyetlendim ki bir de ne göreyim ??

Siparişim iptal...

Aradım müşteri hizmetlerini..

Şubeler arası paslaşmışlar. Siparişim başka bir şubeden gelecekmiş o yüzden ekranda iptal yazıyormuş..

İyi tamam dedim beklemeye koyuldum.

Saat 6 ya geliyordu.. Kapı çaldı.

Dominos pizza !!

Kapıya gelen çocuk sufleyi getirmemiş..

Derdimi çocuğa anlattım. Üstleriyle telefonda görüştü Sufle yok ! Siparişte gözükmüyormuş..

Neyse dedim uzatmak istemiyorum verdim  kredi kartımı.. Çocuk pos makinasını yanında getirmemiş... !

Hani çizgi filmlerde olur ya böyle başından alevler çıkan tipler ... Aynı o moddayım verdim çocuğun eline patatesleri kapattım kapıyı..




Aradım müşteri hizmetlerini saat 6 ydı.. Anlattım olanları.. Hemen siparişi göndereceğini , şubeyle görüştüğünü söyleyerek Şikayet etmememi rica etti.. Doğum günümü de kutlamayı ihmal etmedi tabii ki..

Yine tamam dedim beklemeye koyuldum... Bu arada da aile dostlarımız geldi bende durumdan bahsettim. Birazdan gönderirler dedim...  Onlarda benimle beklemeye koyuldular..

30 dk da geleceğini garanti veren firma akşam 9 a kadar gelmeyince sarıldım yine telefona...

Ama bu defa şikayet ettim...

Kaç gündür isteyip de bir türlü yiyemediğim sufleye mi  ??
Ödeyeceğim telefon faturalarına mı ?
Aç kaldığıma mı ?
Misafirlerime mahcup olduğuma mı ?
Yoksa paramla rezil olduğuma mı yanayım bilemedim ??


Dünden beri ne arayan var şikayet hakkında nede soran !!!
Sinir harbine sebebiyet veriyorsun dominos böyle yaparak müşterini  ve onun yakın çevresindeki potansiyel müşterileri kaybediyorsun haberin olsun..


6 yorum:

ZIBBIDI dedi ki...

Dominostan olmuycak anlaşılan sinirlerine yazık boşa onu bence..:D

RuYaYLa dedi ki...

başka bir firmadan alışveriş yapıcam zaten artık !!

ZIBBIDI dedi ki...

Zaten dominosun pizzasıda kötü gelir bu saatten sonra..:)

gonlumunbayramlari dedi ki...

çok şaşırdım Dominostan hiç beklemezdim. Belli ki yeniden toparlanmaları lazım. bu yolda epey de yol kat etmişlerdi halbuki:(
tühh yaa çok üzüldüm doğum gününü zehir etmişler resmen!

RuYaYLa dedi ki...

Zıbbıdı;

Bu saatten sonra gelmeyecekleri için tadını fln bilemicem :)

RuYaYLa dedi ki...

Gonlumunbayramları ;

Bende hiç beklemiyordum böyle bir şeyi..

Bir kaç defa pizza çiğ gelmişti fakat pek oralı olmamıştım.. Ama bu defa cidden çizgiyi aştılar..

Gerçekten de zehir ettiler...