8 Aralık 2012 Cumartesi

EVLILIK BASKISI VoL 2



Yine bir evlilik furyasıdır alıp gidiyor...

Yiğenlerim , kuzenlerim, arkadaşlarım evlendi...

Peşpeşe düğünler , nişanlar derken gittiğim her yerde söz yine dönüp dolaşıp benim bekarlığıma geldi...

" Hadi artık sıra sende bak..."
"Senin düğünde böyle oynarız artık... "
"Sende yok mu birşeyler ? "
"Hadi bakalım seninde mürrüvetini görürüz inş."

Daha önce de bu konuda yazmıştım.. Bknz;  Evlilik baskısı

Tarih tekerrürden ibaret cidden...




Oturuyoruz arkadaşımla keyifle kahvemizi içiyoruz... Söz dönüp dolaşıp evliliğe geliyor...

-Bak 30 oluyorsun artık vakti geldi de geçiyor... Falancanın oğlu iyi onu yapalım sana ( Artık alaladen söylüyorlar )
-Saçmalama ya yaşımda ne varmış benim allah allah ayrıca istemiyorum ben kimseyi..
-Ne yapacaksın kız kurusu mu olacaksın..
- O beni ilgilendirir kimseyi değil kapat lütfen konuyu...! (bozmassam kurtulamıyorum ne yapayım )

Başka bir gün bu defa halam ;

-Halacım bak herkes evlendi ee artık sıra sende...
-Yine mi hala yaa ? Bu konuları daha kaç defa konuşucaz ? Adam vardı da ben mi evlenmedim allah aşkına ??
-Her yer adam kaynıyo nasıl adam yok ?
-Adam var adaam var hala ... Kapatalım lütfen konuyu...
-Tamam tamam sana da bir şey söylenmiyor..

Öteki defasında yiğenim ;

-Düğüne gidicez bebişim sende gelsene...
-Bakalım işim olmazsa gelirim..
-Gel işte kızım yaa hem koca buluruz belki sana orda !
-Şimdi aklıma geldi benim işim vardı unutmuşum size iyi eğlenceler...


ve daha nice diyalog..

" herkes evlendi " " Sıra sende " "Falancanın çocuğu..."

O kadar sıkıldım ki artık...

Bak Sevgili Beyaz Atlı Prens.. ! Acilen Atına mı arabana mı biniyorsun neye biniyorsan bin bir an evvel gel..
Resimdeki kadar bir tek taş istiyorum..

Evlen diyenlerin gözüne gözüne sokmak için...




Hiç yorum yok: