30 Kasım 2013 Cumartesi

aYNı YıLDıZıN aLTıNDa







Müzede İlk Öpücük...


Ve bir kaç alıntı... 




Kalp neredeyse yuva oradadır

İyi dostları bulmak zor,unutmak imkansızdır

 Gerçek sevgi zor zamanlarda doğar.

En karanlık günlerde Tanrı hayatına en iyi insanları sokuyor.

Acı hissedilmeyi talep eder. 

O okurken uykuya dalar gibi aşık oldum: Önce yavaş yavaş, sonra bir anda.

- ''Ah Hazel Grace, hiç sorun değil. Kalbimin senin tarafından kırılması bir onur olurdu.'' 






Kitap bittiğinde aynen böyleydim....


Söylenecek anlatılacak o kadar çok şey var ki.... Ama daha fazla Spoiler vermemek için Lütfen kitabı okuyunn diyorumm...



2 yorum:

Unknown dedi ki...

bugün dost kitapevinde elim bu kitaba gitti ama almakta kararsız kaldım,

RuYaYLa dedi ki...

Ben çok beğendim kitabı sevgili Dürr-i Yekta... Kanserle ilgili olduğu içinde ayrı bir anlamı oldu bu kitabın bende.

Umarım okursun :)