22 Kasım 2013 Cuma

KiTaPPP KiTaPP KiTaPPP

Evett bu hastalıktan kalkmak istemiyorum...

Çünkü kitaplarım var ve gerçekten keyif alıyorum koca gün tembelik yapıp kitap okumaktan...


10 günde neler oldu neler...



Düğümlere Üfleyen Kadınlar
Ece Temelkuran



Kır Çiçeği Tepesi
Kimberley Freeman



Mutluluğun Öteki Yüzü
Sere Prince Halverson

 

Soğuk Kahve
Ahmet Batman




Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün

Liane Moriarty





Aynı Yıldızın Altında
John Green

Bittiii...



Hepsini okudumm vee gerçekten harika kitaplardı... Elimden bırakmadım , bırakamadım...


Hele ki aynı yıldızın altında.. Beni benden aldı...


O kadar etkilendim ki 2 gündür hangi kitabı elime alsam hemen koyuyorum yerine okumadan...


SuKülüm 'den bir sürü yeni ciciler aldım... Onları okuyacağım ama sanırım bu hafta bittikten sonra :) Biraz daha sindirmem lazım Aynı Yıldızın Altında'yı...


Bir sonraki yazı bir kitap tanıtımı olacak.. Tabi ki Aynı Yıldızın Altında....


Öpüldünüzz

Hiç yorum yok: