9 Kasım 2013 Cumartesi

TeMBeL ve HaSTa RuYaYLa

Bu aralar bir hastalık bir tembellik var üzerimde sormayın gitsin...


Sanki içime Garfield kaçmış durumda :)

Yorgunum... Her yerim ağrıyor...Zorunlu olmadığım sürece battaniyenin altından bir yere kımıldamıyorum...

Kahvem , sıcak su torbam ve kitaplarım olmasa sanırım bu durumdan şikayetçi olabilirdim :)

Neyse ki beni asla yalnız bırakmayan face'den cevap vermezsem whatsapptan mesaj atan Sukülüm ve bana gözü gibi bakan babam var :))

 İyi ki varlar...


Kitaplardan bahsetmişken unutmadan bir de çekiliş paylaşayım...

Okunacak kitaplarımın sayısı hastalık dolayısıyla bayağı azaldı... Belki bana çıkar belli mi olur ?


KaraKedi Blogunda ilk hediye çekilişini yapıyor...





Dublin Caddesi - Samantha Young

Ara Dünya - Michael Reaves, Neil Gaiman

Ters Yüz - Lauren Dane

Gül Ve Avcı - Asude


Bu kitapları kazanmak için buraya buyrun ;  http://blackbookcat.blogspot.com/2013/10/ilk-cekilisime-buyurmaz-msnz.html




Hiç yorum yok: