31 Mart 2009 Salı

.. DaN SoNRa

Nedir bendeki son günlerdeki haller?


Tembelliği iyice ele aldım...
Aşk filmleri izleyip zırlamakla meşgulüm son günlerde..

Son yazılarıma göz gezdiriyorum da.. Eskisi gibi değil hiç birisi.. Bir eksiklik var , bir gariplik..
Farkında mısınız ? Mutluluk kelimeleri çok az ..
Sıkıldım artık..
Kalemi elime aldığım anda ucundan çıkan kelimeler sürekli canımı yakıyor..

Ardıma bakmadan gitmek istiyorum buralardan..
Kayıplara karışmak..
Hafızalardan silinmek..
Telefonumu bilen herkesten uzak..
Aramasınlar , sormasınlar..

"Hayır " ın kelime anlamını öğrenip ISRAR dan nefret ettiğimi anlasınlar artık...

*Kahve içmeye çağırmasın mesela niyeti benimle çıkmak olan ama " hayır" dememe rağmen uzun zamandır bunu bana kabul ettirmeye çalışan biri..

Anlamıyorum "hayır" kelimesinin neresi anlaşılmaz ?

*"İş çıkışı buluşalım "diye ısrar etmesin ötekisi...

*Eski sevgililerim çıksınlar artık hayatımdan..

Özellikle "birlikte aldığımız kupa duruyor mu ? benimkisiyle ben her sabah kahve içip seni hatırlıyorum" diyen... Ben o kupayı hatırlamıyorum bile ! Bin defa oldu söylüyorum ama ısrar ediyor her defasında..
El insaf !?! aradan 7 yıl geçtii ne bileyim ben o kupaya ne olduğunu ?


Beni azıcık anlasınlar yaa nolur..

Anlamıyorum ki kırmak istemedikçe neden bu kadar üstüme geliyorlar ? Olmaz diyorum ama "Hayır " kelimesini lugatlarından çıkartamamış insanlarla muattap olmak istemesem de yine de oluyorum ! Özellikle de Eski sevgililerim beni çıldırtıyor.. Anlamıyorum ki "Ayrılık" ve "Hayır" kelimelerinin anlamını neden kavrayamadıklarını..

Ayrılık : ayrılık, -ğı is. 1. Ayrı olma durumu. 2. Birinden uzak düşme 3. Düşünce, görüş veya duygu arasındaki uymazlık, mübayenet.

hayır 1. Yok, öyle değil, olmaz anlamlarında onamama, inkâr bildiren bir söz 2. Olumsuz cümlelerde anlamı pekiştiren bir söz.


Açık ve net işte !

Tek taraflı olur mu yani bu işler ?


Olmuyor işte... Yok yani şu evlilik programlarındaki muhabbete döndü artık önüne gelen
"ELEKTRİK mi yok ? "
"Elektirik kesintileri çok sende, biri çıkacak ve çarpılacaksın ! "

"istemediğin ot dibinde bitermiş takma"

diyerek gülen arkadaşlarıma fazlaca sinir olmaya başladım..

Acilen DDT (Dikloro difenol trikloroethan - kalıntıları yaklaşık 15 yıl kadar varlığını sürdürebilen, 5 grmı zehirleyen 25 gr mı öldüren, son derece zehirli bir böcek öldürücü.) istiyorum..

En az 25 gr vermek gibi hain planlarım var !

Ve sen sevgili kuzenim ! Eski sevgilim seni gezmeye götürüp, sana yemek ısmarladıysa bundan bana ne ? Neden söylüyorsun ki ! Beni unutamamıştaa..! Tek taş almışta benden başkasına vermek istemiyormuştaa... ! bak bak !

ilk DDT ' yi sende uygulayacağım bu gidişle..

Ayrıca Elektrik konusunda benimle uğraşan sevgili arkadaşlarım;
Çarpılma konusunda dualarınız kabul oldu sonunda !! kek yaparken mikser çarptı ...
Dikilmiş saçlarımla mikserle harika bir aşk yaşıyoruz ! gayet mutluyum ! duyrulurr !

Kayışı kopardım hayırlısı olsun !

13 yorum:

Xenophilius dedi ki...

DDT yasaklandı canım,kendini öldürmek istiyorsan ''baldıran''öneriririm...Tamamen bitkisel ve doğal...Acayipte güzel bir tadı var...X)
Ama unutma geride bıraktrıklarını...Ben olsam annemle konuşurdum şu aralarX)Her şeye ragmen hayat güzel değil mi?X)
Bu da gelir bu da geçerX)

Karakutu dedi ki...

ben de diliyorum onu, yani şöyle kimsesiz bi yerde yalnız ben, 2 hafta mı 1 ay mı kalayım, kimse duyurmasın sesini sonra dönerim ben, ama olmuyor..eski sevgiline özellikle şaştım.7 yıldır kupaya verdiği değeri sana verseydi belki başka türlü olurdu :) yarın yine üzülücez ve yine sonra eğlenicez ve yine yine yine...

Ruyayla dedi ki...

Xeno;
Yanlış anlaşılma olmasın canım kendimi değil onları öldüreceğim DDT'yle..
Hayat herşeye rağmen güzel tabiiki :) Annemle konuşabilsem keşke.. !

Ruyayla dedi ki...

Karakutu;
Sıkıldığımızda kaçabileceğimiz bir yerimiz olsa ne güzel olurdu.. Ne kadar ihtiyacı var insanın kendini dinlemeye değil mi ?

Onun hayatında hep başka öncelikler vardı zamanında.. Hala daha öyle galiba o kupaya da neden taktı hala anlamış değilim doğrusunu söylemek gerekirse..

Yarın yine gülelim.. ertesi gün de.. Bir sonraki günde.. :)

Gülücükler açsın yüzümüzde hep..

pRncfRn dedi ki...

OlmaZzz hiçbir şey!

Ben de izlemekle meşgulüm şu sıra filmler 'ne aşklar var beahühühü' şeklinde.

bir de şu eski sevgili meselesine tilt olurum bak iki üç kere rezil et bir daha yanaşıyorlar mı yanına : pp

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

ruyaylacığım kızacaksın belki ama ben son cümlelere güldüm..ama ağzımı kapayarak dikilmiş saçlarımla mikserle harika bir aşk yaşıyoruz dedin ya ona..:)
yani mikser ile saç dikilmesi değilde..
çarpmadı değil mi..cidden soruyorum..:(

Pilli-Cadi dedi ki...

rüyaylacim;
anliyorum ki yasadigimiz olaylardan buu kadar bunalmamiz sanirim mevsimle ilgili birsey. cünkü hep can sikici birseyler yasiyoruz ama digr mevsimlerde böyle degiliz

Ruyayla dedi ki...

Prncfrncım;
Ahh o aşk filmleri bende aynı pskolojideyim canım ühühüh..

Söylemediğim şey kalmadı ama yine de vazgeçmiyorlar deli oldum gerçekten yaa :(

Ruyayla dedi ki...

Gayyorcum;
Çarpılmak ne kelime kömür oluyordum az kalsın.. Kaçak varmış çarptı :)

Ruyayla dedi ki...

Pilli cadım;
Haklısın , havalardan geliba..


Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

ORHAN VELİ KANIK

beyaz mendil dedi ki...

Ardına bakmadan gitmek:((Beni mi anlatıyorsun.Sevgilerimle

Ruyayla dedi ki...

Beyaz Mendil;
Keşke gidilebilse :)

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!