29 Mart 2009 Pazar

Rhythm's : SoMeoNe'S WaTCHiNG oVeR Me

Kara DioGuardi ve John Shanks tarfından yapılan ve Hilary Duff tarafından seslendirilen bir parça seçtim bu hafta size..

2004 yılında başrolünde Oliver james ve Hilary Duff'un oynadığı Raise your Voice - Sesini Duyur- isimli filmde keşfetmiştim bu şarkıyı.. Filmde ölen kardeşi için yazdığı bu şarkıyla filmi bitirmişlerdi..
Ayrıca şarkının klibi içinde filmin bu sahnesini kullanmışlar..


İşte filmin son sahnelerinden oluşan klibi..



"ve şu anda
bu ana aitim
düşlerime
...
insanların ne söylediğinin hiçbir önemi yok
ve ne kadar zaman alacağının önemi yok
kendine inan
ve yükseklere uç

ve sadece senin ne kadar doğru olduğun önemli
kendine dürüst ol ve kalbini takip et

ve vazgeçmeyeceğim
hayır yenilmeyeceğim
kırılmayacağım
bundan hemen sonra dünya dönüyor gibi görünüyor
ve güçlü olacağım
herşey kötü gitse bile
karanlıkta ayakta dururken
hala inanacağım ki
birisi yukarıdan beni seyrediyor
(evet,evet)
birisi yukarıdan beni seyrediyor
"


İndirmeniz için: Hilary Duff - Someone's Watching Over Me

2 yorum:

aysema dedi ki...

Birisi sizi yine mimledi, haberiniz olsun...

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım;
En kısa sürede yazacağım :) Sevgiler..