16 Mart 2009 Pazartesi

HaYaL SeNDRoMu

Canım öyle sıkkın ki...

Özel dersleri, tv dizilerini, ev işlerini, canımı sıkanları, üstüme gelenleri...
Ve daha nicelerini bırakıp ardımda;

gitmek istiyorum..


Tarçın da yanıma gelsin.. (Bir türlü alamadığım golden)
Yeni aldığım filmleri izleyip,
sadece yeticek kadar yemek yapıp,
ruhumu dinlendirmek,




şarabımı şömine başında,
dışardaki dalga seslerini dinleyerek yudumlamak istiyorum...

Bir zahmet resimdeki 2. kadehin sahibi de bir an evvel hayatıma girsin !

10 yorum:

ZIBBIDI dedi ki...

Sen istemezsen kimse giremez hayatına..

beyaz mendil dedi ki...

Böyle bir yer bulursan lütfen bana da bildir:)))

Smiley.. dedi ki...

aynı ruh halindeyim bende.
ama bu şömine falan pek romantik:) hiç düşünemedim ben bunu.
aslında istanbul'dan sonra insanı hüzün kaplıyo belki seninkide o nedenledir!!

Adsız dedi ki...

ah ahhh:)anca fallarda çıkıyo bu köpekler şömineler romantik yemekler:)

RuYaYLa dedi ki...

ZIBBIDI;
Haklısın, istemezsem olmaz ! Ama istediğim gibi de çıkmaz :)

RuYaYLa dedi ki...

Beyaz mendil;
Bulursam hemen gidicem, giderken haber veririm :)

RuYaYLa dedi ki...

Karamel;
Şömine olmazsa olmazım zaten :) Ayrı bir sempatim var ona..
İstanbul'dan gelmek çok zor zaten.. Ayaklarım geri geri gidiyor. Eve dönüşte otobüse bindiğim anda gün sayamaya başlıyorum 'şu kadar kaldı ' diye :)

RuYaYLa dedi ki...

Zoicim;
Dimi ya hayal! işte.. Fakirin ekmeği umut.. Napalım :)

orange hero dedi ki...

bu istediklerini kim istemiyor ki acaba :)
benim de hayallerimden biri buydu başlarda, ama benim için imkânsızlaştı artık (:
umarım senin için aynı şey geçerli değildir..
er muradına, biz çıkalım kerevetine =)

RuYaYLa dedi ki...

Velvet Vamp;
İmkansız dediğimiz şeyi biz yaratıyoruz bence..
Amin.. En kısa zamanda olur umarım :)
Dilerim ki ; senin ,içinde olur :)