16 Kasım 2012 Cuma

DuRuM RaPoRu



* Bir zerde sevdasıdır aldı başını gidiyor... Bulsam kazanla pişecek evde o kadar yanii.. Hayırlısı.... Kilo yapmasa bari ....

* Saçlarımın rengini değiştirdim.. Hemen saç dipleri çıktı bir de saçım uzamıyor diye hayıflanırdım... Meğerse ben farkında değilmişim...

* Son günlerde hastanelerle pek sıkı fıkı olmaya başladık yine... Her şey çabucak bitse keşke... Çok yoruldum.... Böyle şok tedaviler olsa keşke... Bir iğne vursalar ya da bir ilaç verseler Hooopp iyileşiverse herkes....

*Yarışmalara fena kaptırdım yine kendimi... Bulduğum her yarışmaya katılıyorum.. Kazanamasam da sorun değil maksat oyalanmak :) Yanında kazanınca değmeyin keyfimee :)

*Şu mutfak büyüsüyle çekip alıyor beni içine... Yemek yapmak keyif olmaya başladı son zamanlarda... Fırından ve ocaktan gelen kokuların büyüsüne kaptırıyorum kendimi dalıp dalıp gidiyorum.. Arada yakıyorum , bazen de "el kararı göz kararı "  dedikleri şeyi bulamadığım için kendimce hayıflanıyorum ama olsun yine de seviyorum mutfağı :) Bir Gün Mutlaka Olacakk !!!



Ve son olarak ;


Uzun zamandır yapmadığım şeylerden biri ; Canım arkadaşımla Türk kahvesi keyfi pek iyi geldi bugün ahh ne çok özlemişim güzel sohbetleri... Değmesinler keyfimize....



Hiç yorum yok: