24 Kasım 2012 Cumartesi

KoMŞuM

Sevgili Blog

Biliyorsun bir komşum var  Bknz : Komşum

Allah akıl dağıtırken kenara köşeye saklanmış modda yine kendisi...

Sabah sabah telefonum çaldı..

Sevgili komşum : Ruyaylaa evden dışarı çıkamıyorum... !

- Neden ? ( Her seferinde bu tongaya düşüyorum ve neden diye soruyorum ne işime geliyosa artık !! )

Sevgili komşum : Gözetleme deliğinden baktım galiba biri var dışarda !!!!

- Kim ? ( Sanane be ruyayla otursana yerine kimse kim )

-Sevgili komşum : Ay bilmiyorum biri var !! Göremiyorum bişey !!!

-Açsana kapıyı bak kimmiş ? ( Allahım akıl fikir ver )

- Sevgili komşum : Açamıyorum , korkuyorum sen bakkkk.... 

Çaaatt kapattı telefonu....

Çıktım dışarı baktım Sevgili komşumun kapısına 'Dominos pizza' reklamını yapıştırmışlar.. Şeffaf poşetten dışarısını bulanık gören sevgili komşuma seslendim ;

-"çık dışarı kimse yok " 

-" aç kapıyı " 

falan ama tık yok açmıyor kapıyı.

Telefon ettim evine ( Kapıyı açmayan kadın ev telefonunu açtı şükür...)

- Kapıda kimse yok aç kapıyı...

Kapıyı açtı deliğe baktı reklamı gördü.. " Aaaaa kimse yokmuş " 

( Allahım sanaaaa geliyorummmmm )








Benim dışarı çıkmadan kapı dürbününden bakan Sevgili komşum.... Sabah sabah kabus musun nesin ?

Hiç yorum yok: