26 Kasım 2012 Pazartesi

oNCe uPoN A TiMe





Bilen bilir zaten dizilere fena halde takılmış durumdayım son bir kaç yıldır. Sürekli yabancı dizi izlerim...


Son zamanlardaki favorim ; Once upon a time...

Arada bazı cümlelere takılıp kalıyorum.. Bazen onlarla birlikte gülüyorum , bazen hüzünleniyorum..

Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse ; Sonu mutlu biten tüm masal kahramanlarının kötü cadının laneti yüzünden bir kasabada normal bir hayata sıkışıp kalmalarını anlatıyor dizi... Hiç biri kasabanın dışına çıkamıyor..

Tabi bir kurtarıcı ve kehanet olmadan olmaz dimi ?

Kehanete göre Pamuk prensesle yakışıklı prensin kızları emma 28. yaş gününe geldiğinde kötü cadının lanetinden kurtaracak tüm masal kahramanlarını...

 Bakalım kehanet işe yarayacak mı ?

Kurtarıcı gerçekten de bir şeyleri değiştirip kurtarabilecek mi pamuk prensesle yakışıklı prensi...?

Eeee kalanını da izleyip görün :)

Çok sevdim ben bu diziyi... Normal peri masallarından çok farklı işlenmiş konu.. Her bölümde farklı bir masal işlenmiş..

İzlemeyi düşünenlere tavsiyemdir :)


Hiç yorum yok: