14 Aralık 2013 Cumartesi

Bu HaFTa BiTeNLeR 2



Şans Bilekliği - Cathy Lamb 
Yağmur sonrası - Sarah Jio
Böğürtlen Kışı - Sarah Jio 
Grinin Elli Tonu - E L James 
Karanlığın Elli Tonu - E L James 
Özgürlüğün Elli Tonu - E L James 



Ve bittilerrr.....

İçlerinden en çok Ellinin Tonu Serisinin bitmesine üzüldüm.... En çok onlar etkiledi beni.... Zaten onlar için bir yazı yazmıştım...

Diğer taraftan bu kitapların içinde bir tek Şans bilekliği beni hayal kırıklığına uğrattı sanırım... Şans bilekliklerine son zamanlardaki takıntım yüzünden olsa gerek uzun süredir merakla bekliyordum bu kitabı okumayı... Sürükleyici inanılmaz bir hikayesi olur sanmıştım... Bir bakıma sürükleyiciydi ama neden bilmiyorum Şans Bilekliği'nde beni sıkan - aslında doğru kelime olarak boğan - bişeyler vardı... Ne olduğunu çözemedim ama yine de favorilerim arasına giremedi malesef...

Etkileyici , güçlü ve bir o kadar sürükleyici kalemi olan Sarah Jio'yu  favori yazarlarım arasına Mart Menekşelerini okuduktan sonra almıştım... Ama Yağmur sonrası ve Böğürtlen Kışı'yla kalbimi gerçekten bir kere daha fethetti....En kısa sürede çıkmasını beklediğim  The Last Camelia - Son Kamelya 'yı okumak için sabırsızlanıyorum... Sanırım 2014 de raflarda göreceğiz :)

Neyse şimdilik bu kadar


Öpüldünüzz


Ruyayla :)








Hiç yorum yok: