18 Aralık 2013 Çarşamba

TuT eLiMi ( Nefes Serisi 1. Kitap )

"Umut pamuk ipliğine bağlıysa , aşk bir mucizedir "







"Duygu yönünden yoğun , yürek yaralayıcı  ve artan temposuyla muhteşem bir eser. Bu romanın etkisinden kolay kolay sıyrılamayacaksınız. "
Traycey Gravis - Gareves
New york Times Bestseller yazarı

"Uzun zamandır böylesine bir aşk hikayesi okumadığınıza eminim . "
Guardian

"Kusursuzca yazılmış , çarpıcı bir roman.Karakterler hayal dünyanıza yepyeni bir pencere açacak. Son derece gerçekçi yapılmış betimlemeler sayesinde , her yürek burkan sahnede kanınız donacak , her öpücükte kalbiniz sımsıcak olacak. " 
Cynthia Shepp

"Tutkulu bir aşk , acımasız bir hayat ve umuda sımsıkı tutunan eller... "
Amazon




"Yutkunduğumda boğazımda hissettiğim yumru, gözlerimden yaşların akmasına neden oldu. Güçsüzlüğüme öfkelenerek yanaklarımdan süzülen yaşları elimin tersiyle çabucak sildim. Daha fazla düşünemezdim, yoksa gözyaşlarına boğulacaktım.
Sözde benim olan ama aslında bana ait hiçbir iz taşımayan odanın içinde gezdirdim bakışlarımı. Karşımdaki duvarın önünde elden düşme bir masa ve onunla pek de uyumlu olmayan eski bir sandalye, yıllar yılı farklı pek çok ev görmüş üç raflı bir kitaplıkla yan yana duruyordu. Duvarlarda hiç resim yoktu. Buraya gelmeden önce kim olduğuma dair en ufak bir ize bile rastlanmıyordu. Yalnızca bir sığınaktı bu oda benim için; acıdan, kötü bakışlardan ve iğneleyici sözlerden kaçıp saklanabileceğim bir sığınak...

Neden burdayım ? Cevabı biliyordum. Tercihen değil , mecburen buradayım . "



Diye başlıyor kitap... Sarıp sarmalıyor sizi bir anda... Emma 'nın çektiklerini neden çektiğini anlamaya çalışırken buluyorsunuz kendinizi...


Neden ? diyorsunuz.. Çığlık atmak istiyorsunuz.. Bazen de kahkahalarla gülüyorsunuz kendini düşürdüğü durumlara...

Emma ve Evan 'ın arasındaki o mantık sınırlarını zorlayan aşka hayran kalıyorsunuz...

"Kendimi güvende hissedemiyordum bu yerde. Herkes bana bulaşmaktan korkarken, iyice kendi kabuğuma çekildim. Bir gün Evan Mathews adında bir adamın çıkagelip, tek günde hayatımı değiştireceğini nereden bilebilirdim?" 


“İlk önce neredeyse bir hafta onu farketmedim ve şimdi ondan kurtulamıyorum. Niçin diğer herkes gibi onun için de görünmez değilim?”

  “Kimse benimle ilgilenmezdi, ben de kendi kendime olmaktan memnundum. Burada her şeyin güvenli ve kolay olması gerekiyordu. Evan Mathews, nasıl oluyorda sadece bir gün içinde benim durağan dünyamı yerinden oynatabildi?”


"Sen 'biz' diye bir şey olduğunu mu varsayıyorsun ? "


Evan ise cevap olarak yalnızca ,

"Henüz değil " yazmıştı.

Bunun ne demek olduğunu hala anlayamıyordum. Yazdığını okuduktan sonra kaşlarımı çattım. Bunun üzerine kalemi yeniden eline alıp yazdı :

" Ben olacağı zaman için hazırlanıyorum " 



“Seni incitmeden kendi dünyama nasıl sokacağımı bilmiyorum.” 


"Ben sana hala aşığım," diye bağırdı en üst basamaktan bir anda. Ilk gözyaşı damlası yanaklarımdan süzülürken donup kaldım. "Ne olur , benden uzaklaşma "




" O , resmi seviyorum " dedi usulca .  " Sanırım bunun nedeni , O resimdeki kızı seviyor olmam " 







"Artık azalan nabzımı yok sayamazdım. Kalp atışlarım ritmini korumak için mücadele ediyordu. Karanlık her yerimi sardı. Kayıp gitmek çok kolaydı sanki; sessizliğe teslim olarak hiçliğin kucağında çözümü bulmak... Bu yere doğru sürükleniyordum. Fedakârlığımın anılarına tutunmaya çalıştım sonra. O sıcaklık, kalp çarpıntıları, Evan'ın gözlerindeki gerçek... Yaşamak bir seçenek miydi hâlâ? Aşkın ve kaybın dengesinde uğruna mücadele edeceğim şeyi aşk belirledi ve eğilip fısıldadı kulağıma: TUT ELİMİ "


Ahh ahh bu roman beni sarıp sarmaladı... Ve öyle bir yerde bitti ki Nefes serisinin yeni kitapları çıkana kadar sanırım uzun bir süre Emma ve Evan aklımdan çıkmayacak....






Hiç yorum yok: