21 Aralık 2013 Cumartesi

Bu HaFTa BiTeNLeR 3




Ateşböceği Yolu  - Kristin Hannah

Ateşböceği Şakısı ( Ateşböceği yolu 2 )  - Kristin Hannah

Tut Elimi - Rebecca Donovan

Nefretten Sonra - Fatih Murat Aksal

Kanatlarını Arayan Melekler - RaeAnne Thayne

Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu - Melissa Senate


Bittilerrr :(

Hepsi biribirinden güzeldi...


Kütüphanem gittikçe büyüyor..

Bu konuda sanırım en çok sıkıntı çeken kişi babam ; hem maddi yönden hemde kitaplara daldığımda ilgi biraz azaldığından dolayı mızmızlanıyor sürekli :)

Hatta bazen kitap okumaya ara vereyim diye başımdan ayrılmıyor.. Burnuma dokunuyor , yanaklarımı sıkıyor , sarılıyor  :)


Ama yine de günde en az 400 - 500 sayfayı rahatlıkla okuyabiliyorum...

Arkadaşlarım yakında kitapların yetmeyeceğinden ciddi anlamda şüphe ediyorlar.. Hatta Ansiklopedi okursun sen bu gidişle diye dalga konusu bile edildiğim olmuyor değil hani...


Ama ne olursa olsun bu okuma aşkının ( açlığının ) yakın sürede azalmamasını diliyorum...


Veeee pazartesiye kadar gidip film izleyeyim en iyisi...


Öpüldünüzz



RuYaYLa


6 yorum:

Juliette Koc dedi ki...

ah ne güzel böyle saatlerce okuyabilmek. bu zamanlar yaş ilerledikçe bulunamıyor maalesef. yerinde olmak istedim şimdi :)

RuYaYLa dedi ki...

Ahh sevgili Juliette..

Yaş ilerleyince dedin de bende pek ufak sayılmam hani :) Kitap okumanın yaşı olmadığını düşünürüm hep..

Umarım sende saatlerce okuyacak vakitler yaratabilirsin kendine :)

Sevgilerr

ZIBBIDI dedi ki...

o bu hikayede doğum günün kutlu mutlu musmutlu olsun rüyayla inş.amin.. :)

RuYaYLa dedi ki...

Daha doğum günü yazısı yazmadan hmhmhmh erkenciyiz bakıyorum Zıbbbdım :) Çok teşekkürler canım Mutlu musmutlu umutlu güzel yaşlarımız olsun inş. doğumgünüdaşım :) Her ne kadar sen 25 desen de ben 24 kabul ediyorum ;)

inş.. Amiiiiinnnnnnnnnnn

ZIBBIDI dedi ki...

24 aslında banada öyle geliyor deliller sağlam ama 25 i seçtim resmen doğduğum günü seçtim yaa ;) yeni yaşında hiç yaşamadığın mutlulukları yaşa we hiç üzüntün olmasın bu yaşında inş.

RuYaYLa dedi ki...

Amiiinnn inşallahhh seninde öylee... ;)