16 Şubat 2013 Cumartesi

Anlamıyorumm

Neden hayatımızda sorun yaratan insanlar olmak zorunda ?

Canımızı sıkmak , iğnelemek için fırsat kollayanlar ?

Ve ne hikmetse sürekli haklı olduklarını iddia edenler ??





Bu akşam arkadaşlarla toplanıp bir arkadaşımıza ziyarete gittik... Haftalar öncesinden kararlaştırılmış ama bir türlü gidilememişti...

Kararlaştırıldığı zaman grup içinde olmayan ama böyle durumlarda kendini zorla davet ettirecek kadar sorunlu birisi daha geldi..

İyi hoş geldi de hepimize ortamı zehir etti...

Onun çağırılmamasına o kadar içerlemiş olacak ki  iğnelemeleriyle gruptan bir kişiyi ağlattı...

Ne zaman görüşsek onu da çağırmak zorundaymışız şeklinde imalarda bulundu sürekli.. Haklı olduğunu her fırsatta dile getirmeye çabalayan bu komşu , gece boyunca da hiç susmadı...


Anlamıyorum hiç !!!

Anlayamayacağımda sanırım...

Şimdiye kadar kimseye  " Beni neden çağırmadınız " serzenişlerinde bulunmadım hiç... Bana da yapılmasından hiç hoşlanmıyorum... Kimse kimseyi çanta gibi yanında taşımak zorunda değil..

Akıllarına gelir de çağırılırsam mutlu olurum tabi ama çağırılmazsam da susar otururum...


Ben bu şekilde düşünürken neden hayatıma böyle insanlar girmek zorunda ??? Ve ben onların bu serzenişlerinde çıkıpta dobraca
 " Kusura bakma seninle sürekli zaman geçirmekten çok ara ara zaman geçirmeyi seviyorum " 
diyemiyorum diye kendime kızıyorum...


Evren bi torpil yap ve lütfen onları benden uzak tut ... ! yoksa cidden çenemi tutamayıp kalp kırıcam ondan korkuyorum...


Çok mu tepki veriyorum acabaa ???

Hiç yorum yok: