20 Şubat 2013 Çarşamba

MeRHaMeT





Hande Altaylı'nın romanı Kahperengi'nden uyarlanan ve başrollerinde Özgü Namal, İbrahim Çelikkol, Mustafa Üstündağ, Burçin Terzioğlu ve Yasemin Allen'in oynadığı , Müziklerini Erkan Oğur 'un yaptığı ve Most Yapım imzalı "Merhamet" dizisinin ikinci bölümü vardı bu gece...

İlk bölümünü tekrarlardından izlemiştim.. Ana karakter Narin 'in ara ara geçmişe dönüp  yaşadıklarını hatırlaması, tüm zorluklara rağmen ayakta kalma çabasını sevdim.. Açıkçasını söylemek gerekirse aile içi şiddet içeren sahnelerde fazlasıyla gerildim hatta üzüldüm.. Şiddet içeren sahneler hariç genelde diziyi sevdim.. Bu hafta bir Hürrem bir Narin derken fena halde karıştı...

Ayrıca yakın bir zamanda Kahperengi kitabını listelerin üst sıralarda göreceğiz gibi geliyor :)

 Bakalım İlk bölümüyle çoğu insanın beğenisini kazanan " Merhamet "  ileri ki zamanlarda da aynı şekilde devam edip uzun soluklu bir dizi olacak mı ???

Hiç yorum yok: