27 Şubat 2013 Çarşamba

BaHaR GeLiYoR - KiLoLaR

Havalar yavaş yavaş güzelleşmeye başladı...

Havalar güzelleştikçe kalın kazaklar da rafa kalkmaya başlayınca , kazakların altında kalan yağ kütleleri yavaş yavaş kendini göstermeye başladı... Dolma biber gibi hissediyorum kendimi...

Yaz döneminde 62 - 63 civarlarında gezinirken şu an tartı 68 civarlarında gezinmekle meşgul... Ve bu gerçekten belde simit değil lastik şamreli var demek !!!




Yeterince can sıkıcı , depresyona sokan rakamlar...Acilen bunlardan kurtulmak lazım.. Ama öyle şok diyetlerle olmuyor.. Önceki yıllarda bu kilo takıntım yüzünden hemen hemen bütün diyetleri denedim.. Ne zaman şok diyet yapmaya kalksam verdiğim kiloların iki katını alıyorum... Bir tek İsveç diyetinde verdiğim kiloları uzun süre geri almamıştım.. Ama benim gibi çikolata canavarı için isveç diyeti bile bir işe yaramıyor desek yeri...




Bir gün tartıda 50 li rakamları görsem sanırım benden mutlusu olmayacak..  Bir de yapım dolayısıyla inanılmaz aceleciyim.. Sabır konusunda problemler yaşıyorum da denebilir aslında.. Hemen olsun bir anda hepsi gitsin ve geri gelmesin diyenlerdenim anlayacağınız :)

Bu gün itibariyle çok ağır olmayan bir diyet 'e geçmeliyim... İsveç diyetinin ilk 2 gününde inanılmaz baş ağrıları yaşadığım için onu baştan eledim... Aslında elemesem iyi kilo verirdim yaa neyse son çare artık o :)


yanlış diyet


Ve Rüyayla için diyet sezonu açıldı..


2 yorum:

ZIBBIDI dedi ki...

Bu iswec diyetinin ayrintilarini istiyorum bas agrisina katlanabilirim bi 5 kilo wersem on numara olur

RuYaYLa dedi ki...

Valla az yiiyosun bide internette isveç diyeti yazınca ayrıntılar ortada ama benim yaptığımda brokoli yoktu bilgin olsun :) bazı yerlerde farklı çıkıyor :)