6 Şubat 2013 Çarşamba

Ortalardayokumçünkü

Ortalardan kayboldun diyor arkadaşlarım.. Göremiyoruz seni... Ya vaktim kalmıyor ki...


Neler mi yapıyorum.... ??


* Dizilerime devam ediyorum :)



* DIY ler son zamanlarda uzun vaktimi alıyor.. Yanlış anlaşılmasın sadece bakıcıyım daha tam olarak yapıcı olamadım :)





* Pet Rescue Saga diye bir Facebook oyununa fena halde sarmış durumdayım.. Gece rüyalarımda bile küplerle boğuşuyorum...



* Kahve sohbetleri , fallar, köpüklü kahveler derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum...


* Uyku sorunumu biraz da olsun aşmış durumdayım... Sabaha karşı olan uyku saatimi 01:30 - 02:00 Civarına çekmeyi başardım... Yakında  23:45 gibi yatmış olurum inş..





* Ve yine çikolata aşkıma ara verdiğim yerden devam ediyorumm...



Eeeee haklı olarak vaktim kalmıyor başka şeylere... Mesela kitaplarım :(  Ara verdim yinee :(


Neyse ben kaçtım...


Öpüldünüz


2 yorum:

cem dedi ki...

Allah kolaylık versin.

RuYaYLa dedi ki...

Amin amin :)