3 Ekim 2008 Cuma

Yağmur mendil vereyim mi

Yağmur yağıyor...

Ne zaman yağmur yağsa açar camı dinlerim sesini. Toprak kokusunu çekerim içime. Üşüyene kadar kalırım orda...

Yine bu üşüme krizlerinden birindeyken bugün, uzun zamandır çay içmediğim geldi aklıma... Bir fincan çay aldım ellerimi ve içimi ısıtmak için.

Pencereme vuran yağmur damlacıklarını izlerken dalıp gittim yine uzaklara...


Bir aşk hikâyesi geldi aklıma, rüzgâr ile yağmurun aşkı...



Rüzgâr deli gibi esermiş bulutlar biraz üşüsün ve yağmur gelsin bana diye.

Yağmur da her sabah dua edermiş. "Tanrım lütfen rüzgâr essin bugün, ruhunu kalbimde hissedeyim” diye.

Tutkunlarmış birbirlerine ama ne rüzgâr yağmura dokunabilirmiş ne de yağmur rüzgâra. Ne zaman rüzgâr ile yağmur bir araya gelseler sevdanın ateşi fırtınalar estirmiş..


Yağmur, mendil vereyim mi ?

Beklide rüzgar elleriyle getirir sana ?

6 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Ne güzeldir değil mi o yağmurun ninni gibi sesi...
Gerektiğinde 'dank' ettirircesine yere vuruşu...

RuYaYLa dedi ki...

Tek kelimeyle harika! Tadını başka hiç bir şeyde bulamıyorsun ...

Emre KORLU dedi ki...

çok güzel..yağmurda çok güzeldi..

ŞAHMARAN dedi ki...

yağmur neden hep hüzün geitiriyor diyordum.dün anladım ki mutlulukta geitriyormuş.bu arada blogun lise defterlerimi ve aldığım notları hatırlattı bana:D çok hoş gerçekten.

RuYaYLa dedi ki...

Gayyor;
sağol teşekkr ederim.Biraz fırtına vardı burda ama kesinlikle güzeldi yağmur.. Bugün yağmadı ama :(

RuYaYLa dedi ki...

Salih;
Hoşgeldin :)Bundan sonrada yağmur hep mutluluk getirir umarım gayyorla ikinizee...
Defterlerime yazı yazmayı çok severdim o havayı veriyor bana.Bu şablonu onun için seçtim...