19 Ekim 2008 Pazar

Rhythm's : Li Beirut

Hayat acımasızlığını bir kez daha gösterdi... Bu hafta ölümün soğuk yüzüyle karşılaştık. Kanatlarımız kırıldı... Yüreğimizin parçalarını düşürdük gözlerimizden... Sevgili Şahmaran doğmamış meleğini, bende dayıcığımı kaybettim :(


Ey hayat...

Bütün öfkem sana bilesin...

Bu damarı çatlayan ar senin

Günahını benim kanımda arama!...


Beyrut'taki iç savaç için yazılmasına rağmen,

Tınılarının sanki içimdeki acıya tercüman olduğu,

içimi burkan,

tüylerimi diken diken eden - hele ki bu hafta dinlediğimde beni daha da çok sarsan -


bir Ağıt...


İndirmeniz için: Fairouz – Li Beirut

Resim: Supradyn-ismet Baygın

8 yorum:

aysema dedi ki...

Gerçekten çok üzüldüm.

Özellikle de bebeğin ölümü beni derinden sarstı.
İki ay sonra doğmasını sabırsızlıkla beklediğim torunum için alışveriş yapmış ve çok severek aldığım bebek giysilerini bloguma yerleştirdikten sonra bloglara bakayım diye dolaşırken Gayyor'kinden öğrendim acı haberi... Hem üzüldüm, hem de utandım.

Ne yazık ki yaşıyoruz bu acıları...
Son olsun demekten başka da bir şey gelmiyor elden...
Sevgiler...

RuYaYLa dedi ki...

Aysema;

Evet, hiç birşey gelmiyor elden :(

pRncfRn dedi ki...

Geçmiş olsun...

Bu arada Ruyayla fotoğraf çok kötü be yavrucum

RuYaYLa dedi ki...

Kanatları kırılmış bir hatun bulamadım :)

camilla dedi ki...

daha önce de yazmıştım ruyayla. Çok üzgünüm.
Bi şekilde atlacaksın..inan bana.

RuYaYLa dedi ki...

Herşey geçiyor camillacığım bu da geçecek yapabileceğim birşey yok :( Bir hata değil ki telafisi için çabalayayım ....
hayatta değil artık...

ŞAHMARAN dedi ki...

kimbilir daha kaç meleği kaybedeceğiz.Ama dilerim Tanrıdan hiç bir meleğe dokunmasın.

RuYaYLa dedi ki...

Salihcim ne ilk olacak nede son... Dilerim ki melekler çok yaşasın ve kimsenin kanatları kırılmasın :(