8 Aralık 2008 Pazartesi

BaYRaM KaRTı


Eskiden bayramdan önce annem pencere önünde beklersem postacının bana bişeyler getireceğini söylerdi... Hediye beklerdim ama Tebrik kartları gelirdi... Ağlardım...
Babam “bak kızım bilmem ne amcan senin gözlerinden öpmüş “ ya da “ ne güzel resimleri var” dese de susturamazdı beni... Oysa ne güzel hediyeymiş o postacıların getirdiği tebrik kartları...
Kim bilir ne güzel kokuyordu..
Geldiği yollarda neler duymuştu / görmüştü kim bilir....
Ben fark etmemiştim o zaman...
Bir gün o kartları özleyeceğim hiç aklıma gelmemişti...


... Ve eski bayram kartlarında yazıldığı gibi:


"Bayramınız kutlu olsun...

Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim.

Sevgiler

Selamlar"




8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim senin de bayramın mübarek olsun.

pRncfRn dedi ki...

Mutlu bayramlar Ruyayla'cığım, geride kalanlar hep buruk bir sevinçle hatırlanıyor kıymet bilinmediği için.

aysema dedi ki...

Senin de kutlu olsun bayramın Sevgili Rüyayla.

Hala kıyıp da atamadığım ne çok kart var onlardan ve mektuplar... Sayfalar dolusu yazardık birbirimize...

Sevgilerimle.

kişisel depresyon anları dedi ki...

şimdi elekrtonik dala açccalar smsler iletiyor ne güzel :)
iyi bayramlar...

RuYaYLa dedi ki...

Kakule;
Teşekkürlerr :)

RuYaYLa dedi ki...

Prncfrncım;
Evet buruk hatırlanıyor canım, kıymet bilmemekten bazen de ondan iyisi olmadığından..

RuYaYLa dedi ki...

Aysemacım;
Bir kutu dolusu kart var eşin dostun anneme ve babama yolladıkları... ve bana gelen 2-3 taneck... okudukça mutlu oluyorum sevgiler...

RuYaYLa dedi ki...

Kişisel depresyon anları;
Sana da iyi bayramlar... pek sevdin cepten bağlanmayı :)